Kristian-Mikkelborg Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 (Fant ingen andre emner om dette..) Ja, hva fikk du til jul? :grin: Jeg fikk nye headset, gavekort x 2 på gamestop (Fs addoons, yeah:P), og gavekort på gsport. og selvfølgelig en haug med klær.. og no annet stuff. Hva med deg? Siter
andreas nærbø Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Jeg fikk 700 kroner klær flybyggesett en hauug med scenryer til fs Minnepenn Siter
Sindre Holberg Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Fikk mye fint jeg -Ny reisekoffert(skikkilige saker) -1500 kr(brukt til å bestille ny klokke-SAS 44 chromo ) -Godteri -Filmer -Klær -Nye ørepropper -Ett par bøker(snart ferdig med første :grin: ) -PC-mappe til macen Siter
Åge Storli Berg Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 - Penger - Sokker - Boksere - Håndduker - Deodorant - T-skjorter - Jakke Siter
Audun Braastad Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Penger og klær, stort sett. Synes det var litt gøy at når jeg slang på meg klærne jeg fikk fra tre forskjellige personer, så matchet de godt sammen! (Var forresten et par jenter som fortalte meg at de klærne passet sammen, så da er det kvalitetssikret) Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Track IR, Klær, Penger. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 I og med at jeg begynte å leie et helt hus siden november, fikk jeg ting jeg trengte i forbindelse med det. Et nytt kapittel i årringene mine kan man si. Stort sett håndlkær, noe bestikk og kjøkkenredskap, og noe jeg ble veldig glad for: støvsuger. Siter
Å E Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Ny Pc, Penger, Klær, Super Cub og litt til Siter
Marius Fredriksen Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Penger, klær og masse endre små ting Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Klær, strykejarn av alle ting + parfyme. Siter
Håkon Fossen Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 - Gave kort; Gulskogen senteret på 1000 kr, g-sport på 250 kr og rabatt på kinocity - Klær - To nye dekk til motorsykkelen min - Motorsykkelhjelm - Et lett flydd RC helikopter - Fly bok: The World's greatest aircraft - FIFA 10 - Penger - Masse andre småting Siter
Bjørn Petersson Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Fikk masse Flott, Penger, bøker, nye joggesko, Hansker, barbermaskin osv. Men viktigst av alt fikk jeg samlet hele familyen, og masse god mat. Veldig bra det med tanke på at vi i familien stort sett er spredt ut over hele verden til vanlig Godt nyttår folkens Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Fikk mye fint, bl.a. en Pinell Supersound iRadio . Her kan jeg, i tillegg til å høre på FM og DAB/DAB+, også høre på omlag 15000 andre radiostasjoner og, ikke minst, høre på ATC/politiradio fra hele verden. Mest fra USA så jeg håper jo på noen streams fra norske flyplasser . Siter
Johan Luiggi Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Spotify Premium(Sterkt ønsket, har behov for mobil og bli kvitt den dumme reklamen :grin:) Et par historiske DVDer(Om Napoleon og verdenskrisen på 20/30 tallet) Parfyme Nytt headsett(USB ) Av alle ting, 2 stk 22 tommers LCDskjermer (Faren min er vel ikke så glad for gamle CRT skjemer i kjelleren ) Et par bøker på fransk. Siter
Oscar Augestad Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Jeg fikk: -Saitek pro flight yoke system -rc helikopter -500kr -usb juletre -klær -dvd -bok Siter
Jan Hugo Magnussen Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Skal man "få" skikkelige julegaver, så kjøper man det selv! Har en avtale med alle mine venner om at vi ikke kjøper noe til hverandre, og i stedet bruker penger på oss selv. Funker som fjell! I år så ble det en litt tidlig julegave, Logitech Flight system G940, litt seinere COD4 MW2 og nu rett før jul, en Nokia E72. Man kan vel kanskje si at jeg er fornøyd... Siter
Harald Strand Skrevet 28. desember 2009 Skrevet 28. desember 2009 Ikke dumt, og da unngår man jo å få ting man ikke vil ha men man ikke kan bytte i frykt for at de merker det! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.