Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Penger og klær, stort sett.

Synes det var litt gøy at når jeg slang på meg klærne jeg fikk fra tre forskjellige personer, så matchet de godt sammen! :)

(Var forresten et par jenter som fortalte meg at de klærne passet sammen, så da er det kvalitetssikret)

Skrevet

I og med at jeg begynte å leie et helt hus siden november, fikk jeg ting jeg trengte i forbindelse med det. Et nytt kapittel i årringene mine kan man si.

Stort sett håndlkær, noe bestikk og kjøkkenredskap, og noe jeg ble veldig glad for: støvsuger.

Skrevet

- Gave kort; Gulskogen senteret på 1000 kr, g-sport på 250 kr og rabatt på kinocity

- Klær

- To nye dekk til motorsykkelen min

- Motorsykkelhjelm

- Et lett flydd RC helikopter

- Fly bok: The World's greatest aircraft

- FIFA 10

- Penger

- Masse andre småting

Skrevet

Fikk masse Flott, Penger, bøker, nye joggesko, Hansker, barbermaskin osv.

Men viktigst av alt fikk jeg samlet hele familyen, og masse god mat. Veldig bra det med tanke på at vi i familien stort sett er spredt ut over hele verden til vanlig ;)

Godt nyttår folkens :)

Skrevet

Spotify Premium(Sterkt ønsket, har behov for mobil og bli kvitt den dumme reklamen :grin:)

Et par historiske DVDer(Om Napoleon og verdenskrisen på 20/30 tallet)

Parfyme

Nytt headsett(USB :))

Av alle ting, 2 stk 22 tommers LCDskjermer (Faren min er vel ikke så glad for gamle CRT skjemer i kjelleren :P)

Et par bøker på fransk.

Skrevet

Skal man "få" skikkelige julegaver, så kjøper man det selv!

Har en avtale med alle mine venner om at vi ikke kjøper noe til hverandre, og i stedet bruker penger på oss selv. Funker som fjell!

I år så ble det en litt tidlig julegave, Logitech Flight system G940, litt seinere COD4 MW2 og nu rett før jul, en Nokia E72.

Man kan vel kanskje si at jeg er fornøyd... :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...