Marius Fredriksen Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Lar det snakke for seg selv :whistle: [video:youtube]x71PIduMWQE Siter
A L Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Neihuff da :blush: Sånn kan det gå. Hvor var dette? Hvor mange deltakere? Siter
Marius Fredriksen Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Skrevet 26. desember 2009 Vi var 11 stk. Det der var IRITERENDE!!! Hang fast der i 20-30 min, til dykker fikk meg løs haha. Siter
Tom Knudsen Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Trodde jeg skulle få se et kræsj, men dette var bare kjedelig Siter
Andreas Stangenes Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 uhm jeg hørte ikke en sang en gang? =) Siter
Marius Fredriksen Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Skrevet 26. desember 2009 Hehe, det der er ikke alle som klarer å sette seg fast i bøya Nei gadd ikke å legge på noe sang på 40sek lang film. Det var SYNSYKT kjedelig å sitte der 20-30 min å vente på dykkeren fikk meg løs, haha. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Den der er kjip! Hva gjør man imens? Finner mobilen og surfer litt på facebook mens man venter? :grin: Siter
Marius Fredriksen Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Skrevet 26. desember 2009 Haha, nei. Man ser opp i luften Man har ikke med seg mobben, og det var drita varmt, måtte sitte med kjøredressen og hjelmen på så lenge vi er på banen i race båten. Jeg prøvde å finne ut hva som hadde skjedd. Men når jeg hadde sett videoen fant jeg ut hva som skjedde. Nesa kom ned i bølgen og bare dro båten til siden, jeg prøvde å styre og alt, ingen ting nyttet. Det skjedde rett før jeg skulle gå av gassen og stille opp båten før svingen. Så hadde en fart på 43-46 knop (80-85km/t). Så hadde for liten avstand og tid til å gjøre noe. Fra 60-70km/t så stoppet det på 1 sekund da undervannshuset og propellen satt seg fast i bøye tauet, motorn stoppet automatisk og det kom in 25-35 liter vann inn i båten etter den brå stoppen. For motoren er tong og baken på båten synker ned og hekkbølgen er ganske stor. Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Hehe, den var litt uheldig. Merkes vel godt når man går fra 60 til 0 på såpass kort tid også? Siter
Marius Fredriksen Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Skrevet 28. desember 2009 Ja, det gjør man. Du ser jo at jeg blir kastet fram i båten. I 2007 kjørte jeg ett race på Kapp på Mjøsa. Da var det MYE vind, som disse to bildet her viser. Kastevind på 16m/s (57km/t) Jeg flippet nesten. Da jeg landet landet jeg med nesen på båten ned i neste bølge. Det ble brå stopp fra 60-65 km/t, båten spreakk og jeg forstrakk en muskel i armen. Jeg smalt hjelmen i rattet foran meg som visiret på hjelmen knuste, så fikk ganske vondt i hodet, nakken og armen den dagen. Dette skjedde på treningen, så jeg klarte å kjøre 3 og 1/2 heat av 4 etter dette. Da klarte jeg ikke mer. Gikk da til legen på racet for å få en liten legeskjekk og en ispose på armen. Når jeg kom hjem var det rett på legevakten for rønken og grundig skjekk. Ble da smerte stillende tabletter og hjemme fra skolen i 2 dager Her er noen bilde av båten etter denne dagen, hehe. Dette er etter jeg traff vannet. Ikke noe annet. Jeg var mye høyere enn dette: Dette er fra NGP i Arendal 2008. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.