Thomas Lorentzen Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 MP tur med en bekjent, vi satt kursen ihv. LN-OOA/OOB fra Lørenskog retning Hamar/Elverum på en ganske kraftig smell der oppe. 2 pasienter flydd til Ullevål Sykehus. Der var vi tilbake på basen og kaffen venter.. Siter
Even Rognlien Skrevet 25. desember 2009 Skrevet 25. desember 2009 Ahh, flotte bilder! Hvilket scenery er dette? Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Herlig! Hvor har du fått tak i secenry og maskinene? Siter
Lars Hassel Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Veldig fete bilder du har lagt ut, og scenery er også veldig bra ser det ut som, jeg har heller ikke stort imot vis det tilfeldigvis skulle bli mulighet for og prøve dette en gang;) Ser helt fantastisk ut, og noe jeg har savnet til FS'n lenge. Har fått lagd meg noen helipader, men langt ifra like morsomt og fly til det, som et helt scenery med byggninger! Håper på flere bilder, EC135 er nydelig. Siter
andreas nærbø Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 kunne du sendt scenryet på mail ? Hvilken model ?Viss det er freeware så kunne du sendt den ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.