Gjest Geir-Finstad Skrevet 24. desember 2009 Skrevet 24. desember 2009 Jeg lurte på om det er noe stemmning for et lite mini lan på MP på jobben min tredje jule dag? Litt godt i koppen og ta med datamaskinen og ha det litt morro? anny? Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Bra, prøver og få med Kjetil også, jg har fiksa sjafør som henter oss når vi skal hjemm, og som plukker oss opp dagen derpå for henting av biler..... Det blir koslig det, starte litt tidlig? Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 26. desember 2009 Premium Medlem Skrevet 26. desember 2009 Dere er i mine tanker..... :grin: Siter
Fred Solli Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 Forandring i planene for tredje dag, dessverre. Ligger strek ut her etter å ha tatt ryggen i snømåking. Er helt skjeiv i hempa og kan bare stå eller ligge Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 26. desember 2009 Skrevet 26. desember 2009 ungdommen når til dags :-) god bedring... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.