Gå til innhold

Hvordan kan jeg sette opp en live stream?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk Even, Windows Media Encoder er det jeg er ute etter, og får det til å funke med IP adressen fra min router, men da får bare jeg hørt på stream, og det er lite vits i.

Derfor prøvde jeg min egen IP og port (http://84.209.106.199:1818/OSL) , men da får jeg opp feilmelding om at den ikke kan opprette forbindelse med serveren. kontroller at Windows Media Services er startet og at kontrollprotokollen for HTTP-serveren er riktig aktivert. (0xc00D2F0B)

Noen som kan hjelpe meg? :)

Skrevet

har fått satt opp en live stream nå, der jeg bruker SHOUTcast, og Simplecast. Det fungerer helt fint, og lyden når de prater er 5 by 5!, men når de ikke prater er det høy skurring. hvordan jeg få bort det? Nå kjører jeg 56kBit/s, med MPEG format.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Skal du ha ha kontakt med en pc på innsiden av routeren din, dvs på din Lan fra WAN må du som regel sette opp en Port Forwarding eller sette pc som DMZ, noe som er siste utvei. Dette gjør du i routeren din...

Skrevet

Hehe, ja nå er det AMK, men det er vel egentlig bare fordi det er dårlig med fly.

Jeg bor på Abildsø (Oslo Øst)

Utennavn-29.jpg

Den lille rød er der jeg bor, og den store er ENGM

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...