Magnus Wiik Skrevet 8. juni 2002 Skrevet 8. juni 2002 I dag ble jeg overrumplet av en King Air i veldig lav høyde som så ut som kom fra ENBO. den fløy tydelig uten autopilot da den plutselig gjorde en rar sving, for så å peke nesen litt opp. (små bevegelser den må ha kommet ned fra fjellet på østsiden av huset, (Jeg bor langt ute på nordsida av byen) for den var i så lav høyde at den ville ha truffet fjellet hvis det hadde flydd rett fram med autopilot. Jeg har bodd her i 10 år, men et fly har ALDRI kommet i en så lav høyde. Noen som vet mer? PS: Kan tenkes at det var ambulanseflyet. Siter
Knut Einar Sylte Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Hei! Luftransport har fløyet litt VFR til/fra lofoten siste dagene. Det samme har Widerøe. Det er nok grunnen til din uvante observasjon. Siter
Tom Strøm Skrevet 9. juni 2002 Skrevet 9. juni 2002 Det var nok kanskje "Lufttransport 31" du så da. Den landet nemlig i Narvik i 15.30-16.00 tiden og kom VFR fra Bodø. Den gikk forøvrig VFR tilbake til Bodø også. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.