Skrevet 22. desember 2009 15 år Hei. Jeg vil anbefale å støtte Røde Kors, ved å kjøpe coverversjon av "En Stjerne Skinner I Natt" som ble utgitt for ikke lenge siden. Selv er jeg med i Røde Kors Hjelpekorps her i Horten, og vet hvor viktig arbeidet til Røde Kors er. Sangen er utrolig fin, og koster 8 kroner på itunes. Den kan og kjøpes på Netcom Musikk, Platekompaniet, og Telenor Musikk. De som synger, er en av landets mest populære bloggere, Emilie "Voe" Nereng. I tillegg er det Christoffer M. Furuheim, Ragnhild Harket, Leif Inge "Lopez" Fosen, Hilde Smistad, og Silje Marlen Kristiansen. Jeg anbefaler å kjøpe den, det har selvfølgelig jeg gjort! Kjøp sangen her: http://itunes.apple.com/no/album/en-stjerne-skinner-i-natt-single/id346076480 Her er musikkvideoen for de som ønsker å se den:
Skrevet 22. desember 2009 15 år Jøss, de har snuttet meg inn i filmen på 0:17 og på 3:01 (Som viser skredgruppen til RKH Stavanger og RBG Rogaland, hvor da jeg er med av sistnevnte) Fin film og sang =)
Skrevet 22. desember 2009 15 år Der var den kjøpt på Itunes Likte den! edit: Der var jeg med i Røde Kors ungdom =p
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.