Kristian-Mikkelborg Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Hei. Jeg vil anbefale å støtte Røde Kors, ved å kjøpe coverversjon av "En Stjerne Skinner I Natt" som ble utgitt for ikke lenge siden. Selv er jeg med i Røde Kors Hjelpekorps her i Horten, og vet hvor viktig arbeidet til Røde Kors er. Sangen er utrolig fin, og koster 8 kroner på itunes. Den kan og kjøpes på Netcom Musikk, Platekompaniet, og Telenor Musikk. De som synger, er en av landets mest populære bloggere, Emilie "Voe" Nereng. I tillegg er det Christoffer M. Furuheim, Ragnhild Harket, Leif Inge "Lopez" Fosen, Hilde Smistad, og Silje Marlen Kristiansen. Jeg anbefaler å kjøpe den, det har selvfølgelig jeg gjort! Kjøp sangen her: http://itunes.apple.com/no/album/en-stjerne-skinner-i-natt-single/id346076480 Her er musikkvideoen for de som ønsker å se den: Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Jøss, de har snuttet meg inn i filmen på 0:17 og på 3:01 (Som viser skredgruppen til RKH Stavanger og RBG Rogaland, hvor da jeg er med av sistnevnte) Fin film og sang =) Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Skrevet 22. desember 2009 Åja! Så gøy Ja, kjempe fin film og sang Siter
Joakim Hagen Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Der var den kjøpt på Itunes Likte den! edit: Der var jeg med i Røde Kors ungdom =p Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.