Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Tom, du lovte og ikke tipse om denne! kan jeg ikke få være i fred....

Skrevet

Haha. Er det noen som vet hvorfor han gjør dette? :P Er det så god lukt fra baken til mannfolk da? Er jo den delen andre viker bort fra.

Skrevet

Stakkars, han leker bare hund nå i julen han.

La han da få lov å leke med dette uten at noen attpåtil skal begynne å filme dette og legge det ut slik at milioner av mennesker nå tiltrekkes og begynner å glo på dette.

Skrevet

Hadde noen gjort det der mot meg i min butikk så hadde det ikke vært lang vei fra kjøttdisken til pappressa. Hadde blitt bra forbannet om noen hadde gått og bokstavelig talt trykka nesa si opp i, ja. Pappressa er vel en god måte å dytte litt vett inn i skallen på noen, blandet med litt freon fra kjøleanlegget og gammel kylling fra matavfallet. Nam nam... :P

Herregud for en skrulling.

Skrevet

Han gjøken her trenger en seriøs undersøkelse av hodet..

157 grn .357 magnum HP fra en dertil egnet revolver, med muzzle plassert i en 60 graders opp-vinkel ved 3 nakkevirvel..

Det skulle løse vedkommendes problemer og "lyter" effektivt og relativt smertefritt..

Skrevet

Litt usikker på hvordan jeg skal oppfatte innlegget ditt her. Men at det tullet her skulle fortjene noe dødsstraff eller for den sags skyld å ta i bruk nakkeskudd som noe behandlingsmetode innen psykiatrien, er uansett det dummeste jeg har lest hittil i denne tråden... tongue.gif

Skrevet

He he he...alle skal få..hei hei...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …