Gå til innhold

Rumpesnifferen slår til igjen.....

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Tom, du lovte og ikke tipse om denne! kan jeg ikke få være i fred....

Skrevet

Hadde noen gjort det der mot meg i min butikk så hadde det ikke vært lang vei fra kjøttdisken til pappressa. Hadde blitt bra forbannet om noen hadde gått og bokstavelig talt trykka nesa si opp i, ja. Pappressa er vel en god måte å dytte litt vett inn i skallen på noen, blandet med litt freon fra kjøleanlegget og gammel kylling fra matavfallet. Nam nam... :P

Herregud for en skrulling.

Skrevet

Han gjøken her trenger en seriøs undersøkelse av hodet..

157 grn .357 magnum HP fra en dertil egnet revolver, med muzzle plassert i en 60 graders opp-vinkel ved 3 nakkevirvel..

Det skulle løse vedkommendes problemer og "lyter" effektivt og relativt smertefritt..

Skrevet

Litt usikker på hvordan jeg skal oppfatte innlegget ditt her. Men at det tullet her skulle fortjene noe dødsstraff eller for den sags skyld å ta i bruk nakkeskudd som noe behandlingsmetode innen psykiatrien, er uansett det dummeste jeg har lest hittil i denne tråden... tongue.gif

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...