Anders Henriksen Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Andreas Stangenes har sin første online trening ikveld på Kjevik Tower (ENCN_TWR). Vi startet nettopp og blir sittende til 21.00 lokal. Kjevik Approach blir også online. Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Jeg kommer en tur litt senere, inbound Siter
Andreas Stangenes Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Kult! Hjertelig velkommen skal alle være. Jeg river i gratis kakao med krem til alle som kommer Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Da bestiller jeg en varm kopp til ca 2100 da SAS483 ankommer fra Sandefjord spørs vel om ikke atc har gått hjem til man er klar for retur men det er nå så Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Ble litt forsinket her fra Hannover pga. radioproblemer, men spurter nå opp til Kjevik Siter
Andreas Stangenes Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Sitter og venter på deg, Jan Arild Og takk for trafikk folkens! Godt å se at dere kom dere trygt opp i lufta (og evt ned igjen) Og håper kakaoen smakte! Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Kakaoen og servicen forøvrig var alldeles utmerket, så Kjevik besøkes nok igjen ja ... Bare kakaoen er klar Siter
Joakim Hagen Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Kakaoen smakte helt klart før turen gikk til Oslo Siter
Sindre Holberg Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Du klarte deg veldig bra Lykke til videre! (jeg slet med scenery og XP som ikke var helt med på laget..Min første negative opplevelse med XP) Siter
Andreas Stangenes Skrevet 21. desember 2009 Skrevet 21. desember 2009 Takk til Sindre, Joakim og Jan Arild (og Anders M. Grønmyr) for at dere ville til krsand for litt julekakao og ATC trening Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Du syns ikke det er litt frekt å takke i parantes etter to bevegelser (inbound og outbound) ) hehe... Neida! Som Sindre? nevner her, proft nivå på atc kunnskapene og ikke minst terminoligien din. Ble overrasket allerede ved sjekk av atis som jo var lest inn manuelt! Tenker det var greit å endelig komme igang med trening etter ventetida Stor takk også til mr.Henriksen på Approach som faktisk fulgte SAS483 hele veien opp til ENTO all the way into taxi. Sånne overraskelser med excellent service av atc med en rating som tilsier han kan yte litt ekstra bidrar til positive opplevelser på Vatsim! Siter
Joakim Hagen Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Du var så flink at en nybegynner skjønte Er ikke så lett med alle ATC har jeg funnet ut er liksom fnnair 253 squawk 2... Så skal si jeg har sagt " Could you repeat that please " snart alle ganger jeg har tatt turer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.