December 20, 200916 yr Hei kan du få cargo og service til denne maskinen eller går det på flyplassen du er på,passer dårlig inn med cargo fly og tro at den kommer hoppende inn.Håper noen har svar .
December 21, 200916 yr Tror han tenker på AES sitt expanded airport service eller hva det heter. Isåfall spiller det ingen rolle hva slags fly du kommer med til gate, ramp eller parking vil jeg tru. denne du hadde i tankene? http://www.aerosoft.com/cgi-local/re/iboshop.cgi?showd50!0,5380566750,D10333_1
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.