Jan Arild Gjemble Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Jeg er bare sjokkert, ikke mye annet å si om dette helt utrolige arbeidet! [video:youtube]GikjfQHQ1Ns Siter
Even Rognlien Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Haha, det der er sykt! Dette har jeg aldri sett makent til før. Men vil tro dette her drar litt fps... :crazy: Siter
Tommy Bernes Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Hehe, har sett den, synes de gutta der er fantastisk dyktige og ikke minst kreative! Liker tanken på å fiske i Darrinton i FSX :grin: Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Skrevet 20. desember 2009 Ja, det er helt villt. Det kommer nok til å kreve litt heftig maskinvare, men samtidig ved å sammenligne med hva de har gjort med FTX Australia, så drar jo ikke det spesielt mer FPS enn default scenery/texture, så jeg er faktisk optimistisk Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.