simon seim Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 da skulle jeg ta meg en tur med demo-helikopteret. inn i bergen for å se på bryggen og tulle med litt low flying. disse bildene er også HELT uredigerte og håper at de ser bra ut! På fuel parking liftoff! forstyrrer jeg deg i arbeidstiden? setter kursen for Bergen sentrum Bryggen jo! jeg er skuffet over de store bygningene på Fløyen sandviken måtte leke meg med litt low flying også da! Under Askøy-broen! Lurer på hvorfor jeg approachet som et vanlig fly... "luft-taxiing" kan vi kalle det! og da hadde vi landet ved fuel boxen igjen Håper de falt i smak! Siter
Mads Hjemmen Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Fine bilder, men du trenger noe filtring trur jeg, for autogenet så veldig hakkete ut Siter
simon seim Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Skrevet 20. desember 2009 ja nå ser jeg at det så veldig hakkette ut! skal fikse dette! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.