Pasi Jorgensen Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Er dagens MP tur avlyst eller? Og hvor er det blitt av MP general Furuhatt? Søndagen kom brått på meg, har hatt mye å gjøre i det siste så jeg har ikke engang tenkt på det. Men, jeg kan jo slenge ut ett "gammelt" forslag og foreslå en heli-tour på Færøyene, fortrinnsvis med default B206 og R22 som kjøretøy, Dodosims B206 kan sikkert også brukes, tanken er vel mest at vi ser hverandre som det vi er og ikke ser en cessna parkert 20 ft over bakkenivå...eller under bakkenivå he he he, men det er ingen regel om at man skal fly hverken det ene eller det andre Det finnes jo ett utmerket freeware scenery for Færøyene her Siter
Harald Strand Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Hørtes ut som et bra forslag! Siter
Mathias Næss Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Tur med heli kan bli morsomt, og utfordrende Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Skrevet 20. desember 2009 Har laget en PDF med kart og en FPL med forslag til rute http://www.4shared.com/file/177361204/b97d73d8/Faroe_Island_Tour_1.html Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Skrevet 20. desember 2009 Kan vel også legge til at man må ikke fly helikopter hvis man av en eller annen grunn ikke vil det, man kan også fly Piper Cub eller ett annet fly, sålenge man klarer å lande i "bushen" Siter
Harald Strand Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Veldig bra! Er dessverre litt usikker på om jeg får tid til å være med!.. Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Skrevet 20. desember 2009 Neida, det går så fint, det er bare å avlyse alt annet :cool: For de som ikke har prøvd FLG serveren eller ikke vet hvordan man gjør det, så finnes opplysninger her (scroll litt ned på siden) eller bare koble deg direkte på via IP 195.159.196.20 for både FSX og Teamspeak Og husk å sende en mail til gofi@flightsimlan.no og be om passord Siter
Andreas R.Pettersen Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 noen ide om når(klokken) dette blir? hmm, må vell dra opp 412'n :grin: Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Skrevet 20. desember 2009 Ja det glemte jeg, vanlig tid var meningen så da skulle det være oppmøte på EKVA kl.20:00 Men det er stor fare for at det kan bli avlyst, det ble nok for kort varsel så en evt tur vil foregå i sludd og tordenvær...mørkt begynner det også å bli, men hvis det ikke affiserer noen så er det bare å si fra, jeg tar gjerne en tur i mørket og dårlig vær he he, kan bli interresant det :grin: Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Skrevet 20. desember 2009 Vi er igang med å lokalisere Geir, så kankje det lysner litt etterhvert :grin: Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Skrevet 20. desember 2009 Bli lys, og det ble lys :grin: Nå er det dag på serveren, og vi starter opp igjen om noen få minutter, så det er bare å slenge seg med Siter
Tommy Bernes Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Veldig irriterende at Crash detect stod på :whistle: :grin: Siter
Pasi Jorgensen Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Skrevet 20. desember 2009 He he, ja det var en morsom tur, vi fikk vel dekket ca 80 av arealet på Færøyene iløpet av turen Bilder fra turen kommer litt senere :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.