Frode Skibrek Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Vil benytte ukens innlegg til å ønske Dag (Gud),alle piloter, ATC og ellers alle medlemmer en GOD JUL. Nyttårshilsen kommer når jula er overstått. :grin:... Takk for årets krangler,gode diskusjoner, trivlige felleskaps-turer og generelt ett flott år for norske flight-simmere. Også *kremt*, er Aerosoft Amsterdam Schiphol varslet rett innpå nyåret mener jeg å ha lest ett sted... "Early 2010" Løp og kjøp , Og da jo helst i sim-shoppen hos Dag når den får somlet seg dit... :grin: Da gjenstår det vel bare en ting fra meg frem til julaften og litt etterpå.... GOD JUL,FOLKENS!!! Siter
aleksander rødland Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 God jul ja! Ha en flott juleferie de av dere som får det. Jeg sitter på vakt i jula og passer på at Norge ikke blir anngrepet fra luften vertfall. Så slipper dere å tenke på det Siter
Andreas Nysveen Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 God jul alle sammen. Jeg føler meg ekstra trygg når jeg vet at du er på vakt Rødland Siter
Even Moe Egenes Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Jeg vil i samma slengen slå til med en halvgrov gåte (FRODE HAR IKKE LOV OG SVARE :grin:) Hvorfor har nissen så store baller? Siter
Svale Andre Leren Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 fordi han kommer kun èn gang i året? :confused: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Stemmer det :eek: God jul :grin: Siter
Even Rognlien Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 God jul alle sammen! Måtte alle få harde pakker! Takk for et flott fs år Siter
Geert Rolf Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Best wishes for Christmas from Nederland. Are we virtually grounded as so many reallife airports are closed? Even overhere snow is taking Norwegian shape! Has not been that much in 15 years. We are not used to that (you are ;-). 2009 was a good year for FS: NSC DC-10 took the skies, although no-one should underestimate the finishing touch NSC is still working on! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.