Morten Bakkeng Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Noen som vet hvor en kan finne kart over svenske flyplasser ? Her er link til de Engelske (UK). http://www.ais.org.uk/uk_aip/pdf/ad/aipad2.htm Siter
Henrik Wingerei Skrevet 7. juni 2002 Skrevet 7. juni 2002 Heisann Du finner også en god del kart over Sverige her mvh Henrik Wingerei Siter
Morten Bakkeng Skrevet 7. juni 2002 Forfatter Skrevet 7. juni 2002 Takk begge to. Foretrekker de i pdf format. De gjør seg bedre etter en runde med printeren Siter
Morten Bakkeng Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Skrevet 11. juni 2002 Ikke tilfeldigvis noen som vet om hvor jeg kan finne et kart over Kastrup også ?? Siter
Jimmy Ekdahl Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Jag har en cd med SAS-flygkartor som täcker en stor del av världen. Jag kan mejla nån karta (i pdf format)om du är intresserad. Siter
Morten Bakkeng Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Skrevet 11. juni 2002 quote: Opprinnelig postet av jimmy ekdahl: Jag har en cd med SAS-flygkartor som täcker en stor del av världen. Jag kan mejla nån karta (i pdf format)om du är intresserad. Ja takk. De store flyplassene i Sverige og Danmark hadde vært supert !!! Mail adressen finner du i profilen min. Takk, Morten Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 11. juni 2002 Skrevet 11. juni 2002 Du kan få sende de til meg og hvis du vil e-soeder@frisurf.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.