simon seim Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Da måtte jeg tilbake til litt flying. turen idag gikk fra osl til arlanda og det må ha vært en av de smootheste landingene mine noensinne. jeg har ikke redigert bildene noe og håper de faller i smak!! vi starter på gate i oslo taxser inn på 19r og raskt opp på climb kveldssol over sverige ganske mørkt om morgenen descent approacher ganske lavt nesten nede nå! reverse engine Sierra 139 turn next taxiway:D shutdown og passasjerer går av det var alt for denne gang: ikke så veldig bra men, tilbakemeldinger både negative og positive! Siter
TOS Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Flotte bilete dette her. God stemning. Ser ut til at du har rimeleg grei kontroll på maskina di. Men pass på at du ikkje hamnar under glidebana. Du var skummelt nær dei tretoppande på finalen der :grin: Siter
simon seim Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Skrevet 20. desember 2009 tusen takk! ja det var litt nærme ser jeg nå! må jobbe på det der! Siter
Kenneth Rønning Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Var da flotte bilder dette, men bruk ILS om du sliter med og holde glidebanen din, en annen ting er at det finnes mye bedre modeller enn default til FS, som Wilco, Ariane osv. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 20. desember 2009 Skrevet 20. desember 2009 Flotte bilder dette. Litt uvant å se default maskin når vi har blitt bortskjemte her inne med paywaremaskiner. Siter
simon seim Skrevet 20. desember 2009 Forfatter Skrevet 20. desember 2009 ja jeg vet men ALLE add-on flyene mine er blitt helt gråe? vet noen hva det kommer av? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.