Gunnar Seljeseth Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Det er en stund siden sist, så jeg tenker jeg stiller opp på Gardemoen i kveld rett før kl. 1830 (norsk tid) og tar en runde med spørsmål og svar. Jeg blir sittende i 2 timer (anlternativt så lenge det er spørsmål å svare på), og logger på som SAS1300. Husk: Det finnes ikke dårlige spørsmål, bare dårlige svar! Jeg kan svare på spørsmål om: - FSInn (og litt SquawkBox) - PMDG 737/747, LevelD 767, Leonardo MD82 (FMC, ect) - Korrekt bruk av frasologi - SID/STAR/andre prosedyrer ("clerance limit", mm.) - Flight planning/AIRAC .... eventuelt andre spørsmål forutsatt av at jeg kan svare... Jeg regner med at jeg fremdeles er registrert på VACCSCA sin teamspeak-server, så da logger jeg inn der også om noen ønsker å benytte teamspeak til utspørring. Siter
Even Rognlien Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Kjempebra tiltak Gunnar! Kan hende jeg stikker en tur innom som TWR eller noe sånt Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Føler meg ikke trygg nok på PMDG'n min, og sånne ting, Gunnar, men neste gang, maybe Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Skrevet 17. desember 2009 Sitter nå pålogget og venter på spørsmål. Siter
Espen Sæther Skrevet 17. desember 2009 Skrevet 17. desember 2009 Gunnar når skal du ha en kveld hvor jeg(vi) kan få lære MD80 fra Leonardo? hehe har hatt den ganske lenge men jeg kan den ikke så hadde vært morro om du kunne hatt en veilednings dag på den=) Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Skrevet 17. desember 2009 Det er jo bare å komme og spørre EDIT: Om det er interesse for det kan jeg koke ihop noe på søndags kveld... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.