Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 16. desember 2009 Premium Medlem Skrevet 16. desember 2009 Ettermiddagsturer over snødekte Hardanger. Vinterlyset er en edit som jeg gjorde i FEX. Får litt julestemning nå..... Siter
K J Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Pænt. MEGET Pænt! Favoritten må være #2. Herlig stemning! Siter
TOS Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Her var det vinterstemning så det holdt ja! Rett og slett nydelig Gunnar! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Stilig! Jersey Jerk har jeg også til W.O.P Mustangen min. Stilig! Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Premium Medlem Skrevet 17. desember 2009 Jersey Jerk har jeg også til W.O.P Mustangen min. Det stemmer det. Den hadde jeg også. Hadde forøvrig port-over versjonen til WoP lenge installert i FSX. Men, den forsvant ubønnhørlig da Flight1 Mustangen kom. Blir bare mer og mer glad i denne P-5D'en, som også kommer med en passelig tykk manual. Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 17. desember 2009 Premium Medlem Skrevet 17. desember 2009 Fine stemninger Gunnar, mye takket være din tolkning av lyset. Jeg bruker også din edit, og den passer til mange lysforhold !! Siter
Premium Medlem Gunnar van der Meeren Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Premium Medlem Skrevet 17. desember 2009 Takker alle sammen! FEX editen passer nok til de fleste tidtspunkt på døgnet, ja. Den har dog en liten glip på ettermiddagslyset om sommeren (Pre sunset). Dette lyset får litt raskt et gulskjær (noe som fungerer utmerket vinterstid). Jeg er obs på dette, og skal se om det er noe å gjøre med det. I tillegg har jeg en edit på skyene. Denne fikk jeg ikke til å laste opp (fikk feilmelding på opplasting av SHD cloud theme) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.