Skrevet 15. desember 2009 15 år Bare minner om at Boeing 787 skal fly for første gang i dag, og begivenheten kan følges live HER, fra kl.18:40! Se "webcast" oppe til høyre
Skrevet 15. desember 2009 15 år Med et lite værforbehold. Værmeldingen er ikke det beste, se her: http://www.yr.no/sted/USA/Washington/Seattle/time_for_time.html
Skrevet 15. desember 2009 15 år Jeg snakket nylig med Bill Boeing, broren til Bob Boeing som eier hele greia, han sa de starter om noen få minutter
Skrevet 15. desember 2009 15 år ¨Live sendingen er nettopp ferdig, men de kommer tilbake under landingen
Skrevet 15. desember 2009 15 år Den ble akkurat borte, antakelig ikke noe mer å vise før den skal tilbake, eller noe sånt.. kanskje Jaja, skikkelig fint fly dette! Bra wingflex også så det ut som edit; litt for sakte:)
Skrevet 15. desember 2009 15 år Forfatter Ja uten tvil et utrolig flott fly, gleder meg til landingen
Skrevet 15. desember 2009 15 år Det kan ta opptil 5 timer før den lander ble det sagt under sendingen, så vi får bare følge med og smøre oss med tålmodighet
Skrevet 15. desember 2009 15 år Boeing 787 first flight på Youtube [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rlmkAdimq4c&feature=player_embedded
Skrevet 15. desember 2009 15 år Sykt! Fikk gåsehud av å se videoen.. Airbus er greit, men Boeing er virkelig noe for seg selv
Skrevet 15. desember 2009 15 år Noen som kan fortelle meg hva det lille GA-Flyet gjorde pâ den youtube videoen ? Snike seg inn pâ et historisk öyeblikk :grin:?
Skrevet 15. desember 2009 15 år Tror du mener det vi fikk forklart via Boeings web-TV som 2 militære T-33 jettrenere som av tradisjon flyr parallellt (én på hver side) med deler av den aller første flyturen til helt nye Boeingmodeller Johan. Det skal visstnok også være en T-38 (tror jeg det var) som også flyr med følget, men denne litt ifront av de 3 andre for å gi jomfruflyet en 100% fersk værinfo i påfølgende flightpath.
Skrevet 15. desember 2009 15 år Da krysser vi fingrene for at Norwegian får et par av disse. Da skal jeg vurdere noe annet enn BA 744 over dammen!
Skrevet 15. desember 2009 15 år Synes admin skal fjerne det innlegget eller han gjør deg selv. Har jo ikke noe med tråden å gjøre uansett hvor morsomt bilde var.
Skrevet 15. desember 2009 15 år Hverken DC eller AB har jo noe med denne tråden å gjøre.. Uansett! Artig å se flyet ta lufta! Min andre FF på to uker! :grin: Webcast
Skrevet 15. desember 2009 15 år Andreas: skrogene har vel ikke forandret seg så mye de siste tiårene?
Skrevet 15. desember 2009 15 år Det ser da virkelig ut som om de har raked wingtips i stedet. Det er et tips for wikipedia og google-søk! Marius: Nei skrogene har neppe forandret seg så veldig mye men det ser allikevel ut som et AI-fly fra FS95 på CD-rom ...
Skrevet 15. desember 2009 15 år Kenneth: bildet er erklært off-topic. Da er det off-topic EDIT: du kan jo heller sende han en pm...
Skrevet 15. desember 2009 15 år Hvorfor er det ikke winglets på denne? Kommer? Fordi da hadde nok vingetippene kommet borti hverandre
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.