bjørn bommen Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Joda microsofts berømte force feedback pro fikk jeg jo aldri til og virke,ei heller etter flere inlegg både her og der. Ga fullstendig opp og kjøpte en usb WM Force 3D etter og ha lest mye skryt om den. Endelig så så alt ut til og fungere, også uten innstallcd. Så starter jeg opp fs2002 men noe er galt igjen. Forferdelige trege bevegelser i stikka,stiger svært sent og svinger svært sent!! Jeg laster ned ny driver ver 4.11 som er til xp men det er ingen forskjell der. Jeg kalibrerer på nytt og ser at det er noe feil med bevegelsene til stikke. Knapper og alt virker som det skal men bevegelse ut til gjørnene svikter og sideveis!!!!!!!!!!! er det noe galt med stikken eller er det programvarefeil?? Siter
Sondre Aabø Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Hei det er nok du som har gjort den store feilen ja Du må gå inn på option-controler eller hva det nå var Der kan du du stille hvor stor bevegelse du trenger for å få flyet til å gå eller nå hva det var Hilsen Sondre MSN:sondre_1@hotmail.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.