Skrevet 9. januar 2010 15 år Jeg har sagt opp min stilling i Frontier Flying Service VA. Grunnen; For lite tid til VA flyging, så da lar jeg plassen min gå til noen andre
Skrevet 9. januar 2010 15 år Forfatter Ja, Frontier er litt som Buffalo.. :grin: Some stay, some leave. :cool:
Skrevet 9. januar 2010 15 år Joda Johan... Ivar tvinger oss til å jobbe 12 timer hver dag... uten overtidsbetaling... han sier betalinger er den flotte utsikten vi har...
Skrevet 9. januar 2010 15 år Kunne jo ha tatt småe ruter mellom øyene rundt St.MArteen? Hvilke stillinger er åpen enda?
Skrevet 9. januar 2010 15 år Joakim. Nå er det jo det vi har.. Sålangt er det ingen ruter ut fra St. Marteen som er lengre enn ca 50min(og det er med 737n) og de fleste ligger i sjiktet rundt 15-20min
Skrevet 9. januar 2010 15 år I tillegg har du som pilot hos oss mulighet til å lage egne ruter. Så lenge du flyr fornuftig og sørger for pluss i kassa legger vi oss ikke opp i hvor du flyr
Skrevet 9. januar 2010 15 år Det er jo de øyene du kan fly til med 10-15 minutters tur med single prop.
Skrevet 9. januar 2010 15 år Med FSX. Hvilke fly kan jeg fly som dere har i flåten ? Høres tøft ut i Frontier!
Skrevet 9. januar 2010 15 år Du kan vel i utganspunktet fly alle flyene våre med fsx.. jeg har fsx selv og flyr alt. Er et par småproblem med en flytype, men ikke værre enn at vi hjelper deg å få de operative i fsx
Skrevet 9. januar 2010 15 år Da dersom jeg enda er velkommen er jeg klar til å fly for Frontier. Har tatt litt tid, men ser meg ledig til å fly. Kan fly der det trengs, Alaska eller Karibien.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.