A L Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Hei! Noen her som ha Railworks? Har sett masse screenshots der grafikken er veldig mye bedre enn hva jeg får. http://www.vonatmagazin.hu/wp-content/uploads/2009/04/class37_shot01.jpg Noen som vet hvordan jeg kan få riktig antialiasing i spillet? Siter
Martin Schjetne Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 kan ikke hjelpe deg med spørsmålet, men lurte på om du vet om det finnes norske linjer og evt lok til det spillet? Siter
A L Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Skrevet 14. desember 2009 Dårlig med det gitt, eller ikke som jeg har sett.. Finnes en del addons hos http://www.trainsim.com/ Siter
Daniel Larsen Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Jeg vil anbefale http://www.railsimulator.com for de som vil ha en god simulator Nå er det lenge siden jeg har prøvd Railworks, men tror ikke den er på langt nær så bra som Railsimulator. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Prøvde faktisk en av trainsim sine simulatorer. Ganske moro å farte rundt i de maskinene, men det krever sitt å lære seg spakene. Siter
Raymond Bergseng Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Her er screenshots fra min Railworks. Jeg bruker 16X antialiasing og 16X anisotropisk filtering når jeg spiller Railworks. Jeg stiller dette inn i Nvidias kontrollpanel og overstyrer spillets egne innstillinger: Det er så vidt jeg vet verken norske ruter eller tog til denne simulatoren. Det er desverre stort sett UK og Tyskland fokuset ligger på i Europa. Det ligger en routebuilderpakke ute for utviklere, så man kan alltids håpe at det kommer noe i fremtiden. Hele Bergensbanen for eksempel :grin: Daniel: Railsimulator ER Railworks. Railworks er oppfølgeren til Railsimulator og kommer fra samme utvikler. Steam har tatt over distribusjonen etter EA. Siter
Martin Schjetne Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 ok. Kunne kanskje tenkt meg å laget norske signaler ihvertfall. Men må bli etter at jeg er ferdig på lokførerutdannelsen ihvertfall. Nok å gjøre som det er For det kan gå an og erstatte f.eks tyske signaler med norske? Siter
A L Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Skrevet 15. desember 2009 bruker Nhancer jeg også, men uten hell ser det ut som. Kan du poste ett screenshot av innstillingene dine på Profile og Global? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Noen som har sett på denne SDKen? Er det overkommelig, eller må man være ha doktorgrad i rakettforskning? Programmering? Filformat for 3D modeller? Kunne jo vært morro å lagd noe mer eller mindre free/payware.. :whistle: Siter
Martin Schjetne Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Absolutt. Kan prøve å få tittet litt på det i julen evt. Hjelper gjerne til med kunnskap ang. signaler, plassering og materiell/systemer! Siter
Raymond Bergseng Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Nå er det vel ikke Nhancer jeg bruker, men kontrollpanelet som følger med driveren. Uansett, her er innstillingene: Det skal være fullt mulig å lage signaler osv så den samsvarer med hvert enkelt land. Selve routebuilder-programmet skal være ganske enkelt å bruke har jeg lest. 3D modellene lages vel omtrent på samme måte som i FSX. Har ikke forsket så mye på det, så det blir litt gjettninger her. Men for all del, det hadde vært moro å få til en norsk rute og tog. Å gjenskape en ekte norsk togrute er vel en ganske omfattende oppgave, vil jeg tro, da. Bergensbanen måtte definitivt blitt payware :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 22. desember 2009 Skrevet 22. desember 2009 Må bare høre litt her. Vurderer nesten å kjøpe Railworks nå. Men hvordan er det med å lage eget landskap og sånt? Vanskelig? Tidkrevende er det nok, det kommer man ikke utenom, uansett hva det gjelder. Hvordan er det med tog i grunnpakka? Eller er man nesten avhengig av å kjøpe disse tilleggspakkene som kommer for å ha noe godt å trille rundt med? Siter
A L Skrevet 22. desember 2009 Forfatter Skrevet 22. desember 2009 Har ikke prøvd å lage scenery o.l Tog i grunnpakka er for å være ærlig elendig. Kjedelige tog, med kjedelig langvarige missions. For å få AA til å fungere i spillet må man sette den på x4 i settings Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 23. desember 2009 Skrevet 23. desember 2009 Da ble det Railworks, og en bråte andre ting på Steam i dag. Gode juletilbud... Til tross for at jeg har Forza 3 måtte jeg ordne meg med GRID så jeg kan børste støv av ratt og pedaler. :whistle: Så blir det tut og kjør med tog snart, og testing av scenery editor! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.