Skrevet 5. juni 2002 22 år Rett ved min jobb i lunsjpausen fikk vi som var ved brygga et aldri så lite sjokk da en F16 i veldig lav høyde feide over hodene våre og tok likså godt en kjekk roll samtidig! EN eldre dame som satt ved siden av meg tror jeg fikk sin mat i vrangstrupen.. Montro om dette har noe med Rygge øvelsen å gjøre?
Skrevet 6. juni 2002 22 år Det kom to jagere over huset her og akkurat, men det liknet ikke på f-16... Noen som hva slags fly det var? Kanskje noe med øvelsen på rygge å gjøre? Flyene kom nordfra og tok en skarp sving mot øst i retning Rygge... Hilsen Vegard Nilsen!
Skrevet 6. juni 2002 22 år For å si det slik; all unormal adferd med jagerfly de neste 2-3 ukene stammer mest sannsynlig fra øvelsen på Rygge. Fløy akkurat 4 stk over her etterhverandre. Moro å høre at de tar seg tid til litt "showing" også da!
Skrevet 6. juni 2002 22 år Ja det er nok fra F-16 fra Rygge ja, det er masse aktivitet nå, men det blir jo mere når KLu kommer
Skrevet 6. juni 2002 22 år Hei Har ikke sett en eneste en , bor i halden og det er jo bare 2 min hit men F-16 HUHUHUHUHUHUHUHUHUHU Hilsen Sondre
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.