Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Heihei! Jeg skal ha min første trening på Værens Onsdag 16.12! Kom å fly!!! Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Skrevet 14. desember 2009 Ja, det ble i dag i stedenfor Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 "Noen" må sjekke mikrofonen sin. Av de som var på frekvensen var en lett å høre (mentor?), mens den andre knapt var hørbar; om du la godviljen til kunne du høre anntydningen av en stemme, men den var så lav at det ikke lot seg gjøre å høre hva som ble sagt. En annen ting; "report established on the localizer" er som oftest en helt unødvendig frase etter handoff fra APP/CTR til TWR... Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Skrevet 15. desember 2009 Ja, nå må det understrekes at dette var min første trening så alt kan ikke være perfect første gang Siter
A L Skrevet 15. desember 2009 Skrevet 15. desember 2009 Neida, en annen ting som kan være greit å huske på er å si "correction" hvos du sier noe feil og ikke "ehh, nei sorry" det kan fort bli rotete. Husk også å sette squawk og ha clearancen klar før jeg kontakter det Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Skrevet 15. desember 2009 ja, jeg skal ta slik til efterettning Håper dere skjønner at ikke alt er like enkelt de første tre gangene Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 15. desember 2009 Forfatter Skrevet 15. desember 2009 Til dere som sitter mye ATC, jeg sier overhodet ikke neitakk til tips!! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Tror du har fly som venter på du skal logge på nå Fredrik! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.