TOS Skrevet 5. juni 2002 Skrevet 5. juni 2002 Eg har lest fleire av dei historiane. Utruleg kor mykje han har opplevd Det hadde vert artig å vært flyger på den tiden ja. Hadde lite med GPS å nvigere etter og andre elktroniske hjelpemiddel Min største drøm er ein tur i Harvard Siter
Stig Foshaug Skrevet 5. juni 2002 Forfatter Skrevet 5. juni 2002 Hei! Fant tilfeldigvis denne siden på nettet i dag. http://www.nettinfo.no/leif/index.html Jeg syntes det var en interessant side med historier fra hans tid i Luftforsvaret på 50- 60- og 70-tallet. Veldig spennende lesning syntes jeg; sier mye om de utfordringene de hadde den gangen. Stig Siter
Jarle Kristiansen Skrevet 6. juni 2002 Skrevet 6. juni 2002 Ja dette er kongehistorier. Noen som vet om andre sider med nordisk tekst? Evnt. fortellinger om flyturer nav. turer etc etc Vet det ligger noe på div. flyklubbers nettsider. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.