Sandro Stanojevic Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Her er mine første screenshots bilder av en tur. Turen gikk fra Frankfurt til Boston med en Boeing 747-400 Lufthansa. Været i Frankfurt var fint mens i Boston var det kratigt snø vær. Cockpiten Full service Taxing to RW07L Take-off Forlater Frankfurt Nermer meg flyplassen i snø været En vellyket tur for denne gangen Bare kom med komentarer Siter
Paulo Fernandes Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Likte godt det første Er ikke Frankfurt - Boston en fin rute ? Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Skrevet 14. desember 2009 Det er en fin rute å fly Siter
Emil Topstad Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Flotte bilder Sandro! Likte best bilde fra avgang :cool: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Flotte bilder, selv om noen ble litt mørke. Hvor lang tid tar ruten Frankfurt - Boston ? Siter
Paulo Fernandes Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Ruten tar ca 8 timer. Avhengig av om du flyr Boston - Frankfurt eller Frankfurt - Boston. Tar vel litt over 7 timer å fly Boston - Frankfurt. Men på flyturen får man det beste av ATC, siden man flyr til Frankfurt (som er en av Europas mest trafikkerte flyplasser) og Boston hvor jeg ofte ser ATC på vatsim. Også scenerymessig er dette to bra flyplasser Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Skrevet 14. desember 2009 Takker for kometarene Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.