TOS Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Tok meg ein rett lang tur idag. Flighten gjekk ifrå Bergen Lufthamn Flesland, til Stevens Anchorage Intl, i Anchorage Alaska. Flighten var planlagt til å vare i 10 timar og 45 minutt, men faktisk flygetd vart nærare 11 timar og 30 min pga sterkare motvind enn varsla. Ruta me fulgte på denne turen var: -------------------------------------------------------------- TINKO UZ107 STO UM609 EVD UZ201 HTK UP80 LATEN B483 UOHH B153 CZ B148 UTS G370 INLIR A812 UHMM G370 URABI B337 BUMAT B233 BETAM G212 VALDA H222 MCG. -------------------------------------------------------------- Den tek oss nordover langs norskekysten før den sender oss inn over Nordishavet og vidare austover før me set kursen litt sydligare att inn over Sibir. Midtvegs over Sibir vart det stepclimb ifrå FL330 til 350 og seinare til 370 og 410 for å prøve å få betre vindforhold. Me tok av i grålysninga i eit nydeleg vêr på Flesland med ein svak nordleg bris. Lasta med vel 41000lbs last, og 156400 lbs drivstoff. Tok ikkje bilete før eg var på siste del av innflygninga til Anchorage. Metaren for landing var: PANC 122153Z 00000KT 1/4SM R07R/4500VP6000FT FZFG VV001 M08/M11 A2997 så me tok ei CAT III landing på rullebane 07R. Nedstigninga er starta, sikten er svært låg men det er fine flygeforhold mtp turbulens og vind. Me er nede på 1600 fot og klare til å komme inn på ILS. Etablert på ILS, hjula er nede og me dundrar innover imot rullebana. 700 fot over rullebana, og fortsatt ikkje syn av flyplassen. Styrmannen gaular ut "Contact straight ahead!" og me har rullebana i sikte. Like før me er nedpå. Berre nokre få meter igjen til me er nedpå asfalten etter laaange timar i lufta. Motorane går i revers, spoilerane kjem opp og bremsene slår inn på hjula. Me svingar av på ein taksebane og fr handover til ground control. Etter nokre minutt med taksing i tåkehavet, kjem termnialen ut av intet. Parkert ved gate, snaue 11 timar og 26 minutt etter avgang frå Flesland. I tankane har me 19000 lbs drivstoff igjen, noko som akkurat held til alternate og holding pluss 15 minutt ekstra. Så eg er glad eg tok med 20 000 lbs ekstra drivstoff ifrå Flesland. Cpt. Sønstabø og hans mannskap takkar for turen og ønskar på snarleg gjensyn. Siter
Reidar Fredrik Frydenlund Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Dette var creme della creme! Siter
Petter Tandberg Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Flotte bilder selv om jeg gjerne skulle ha sett fler fra resten av turen. 767'n er et herlig fly å fly long-haul med! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Sweet,Torstein! Artig og se teknikken funker :grin: Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Det var flere på vei til Anchorage i natt ja? Landet selv der rundt 07.30 lokal tid, i dag morges fra Vancouver. Da var det fullstendig potte tett og utrolig dårlig sikt. Nydelige bilder du presenterte Torstein Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 14. desember 2009 Premium Medlem Skrevet 14. desember 2009 Woaw, godt at du slapp å fly nesten 11 timer i bare tåke. Tøff stemning i de landingsbildene. Siter
TOS Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Skrevet 14. desember 2009 Jan Arild: Ja det tok ikkje lange tida etter eg landa før eg ikkje såg skiten og sikta droppa under takeoss minimums. Så då måtte eg vente til neste dag før eg kom meg vidare. Ernst: Ja var ein fin atmosfære i cockpit på veg innover. Såg ingenting, varmt og godt, og kaffi i kruset. Alltid greitt å nippe til kaffikoppen medan flyet landar :grin: Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Kjempeflott! Skulle kommet med flere slike reportasjer du. Artig å lese. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.