Kenneth Rønning Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Hei, ja, jeg skal nå formatere Pc'n og da velger jeg og legge ut de beste bildene jeg har fra diverse flighter , om de kan regnes som bra da :whistle: Men her er de iallefall: Måtte sjekke ut Mallorca Under en flight fra Berlin til Oslo Under innflyving til Gardermoen Etter en svært hard landing på Værnes :blush: Fly faktisk på Vatsim her mener jeg og komme på Etter shutdown og parkering ved gate, må vel til en inspection av gear før neste flight :blush: Lining up for takeoff. Endelig i lufta, og kursen settes mot Tromsø Her er jeg på cruise og vei til Tromsø Her er det ikke lange biten igjen, rett før decent. Håper dere liker dem Også håper jeg på kommentarer. Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Pene bilder Likte cruise bilde til tromsø veldig! (Blir vel nr 2 nedenfra ) Siter
simon seim Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 elsker ruten OSL-berlin spessielt i norwegian flyene. men hvor får du egentlig de gule "runway marksene"? jeg har fått en fil men den vil ikke aktiveres i addon scenery. Siter
andreas nærbø Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Elsker bildene men hvordan får du på vindusviskeren ? Siter
Helge Sakkestad Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Fine bilder Simon: Sjekk ut switcheprogrammet Pasi lagde, fungerer kjempe! Siter
Kenneth Rønning Skrevet 13. desember 2009 Forfatter Skrevet 13. desember 2009 Simon; Det følger med på Norwegian airports som ligger her på forumet Andreas; Du skrur på vindusvisker i overhead panelet, ved siden av Engine Igniton panelet Siter
andreas nærbø Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 takker Kenneth ;)Skal testes ut i løpet av dagen Siter
simon seim Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Sitat: Sjekk ut switcheprogrammet Pasi lagde, fungerer kjempe! hvor finner jeg det? Siter
Helge Sakkestad Skrevet 19. desember 2009 Skrevet 19. desember 2009 Her er tråden, link finner du i flere av postene. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.