Ola Haldor Voll Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Lørdag, man kjeder seg, og har GTA IV liggende... Noen som blir med til Liberty City og ramponerer litt med bil eller helikopter? :whistle: LIVE ID er TigerOla Siter
Johnny_Nikolaisen Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Skal prøve å bli med på det, må bare oppdatere alt og finne ut hvordan multiplayer fungerer. Aldri prøvd det før. :confused: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Skrevet 12. desember 2009 Du må ha en Windows Live konto, som du normalt må ha i utgangspunktet for å spille og lagre progressjon i single player. Du må spille såpass i singleplayer at du får telefon av Roman. I menyen på telefonen kan du velge Multiplayer. Om du vil spille med kamerater kan du lage et game og invitere folk du har i vennelista til å joine. Siter
Tommy Bernes Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Kan prøve og finne ut av hvordan, har dog ikke brukt MP på pc, noen spesielle servere eller? Siter
Johnny_Nikolaisen Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Blir bare disconnected from game session når jeg prøver å starte noe. :crazy: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Skrevet 12. desember 2009 Det går ikke på servere. P2P er greia. Man velger å joine en viss type spill og dermed joiner man et helt vilkårlig game som enter er i gang eller er i lobbyen. Evt. lager man et eget game og inviterer vennene. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Skrevet 12. desember 2009 Merkelig så mye problemer vi har. Jeg har ingen problemer med å joine andres game, og når jeg prøver å invitere venner til det gamet får de "unable to join" etc.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.