Geir Teigo Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Hey!! Plutselig skjønte jeg hva den strekkodeleseren på mobilen skulle brukes til. De skulle kallet disse kodene for noe annet enn strekkoder.Er jo ikke så mange streker her egentlig. Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 11. desember 2009 Skrevet 11. desember 2009 Joda.. Her er det mange streker.. Sett fra siden, på skrå og ovenfra. Nok å velge i her! :whistle: Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Det der er ikke en vanlig strekkode men en PDF Strek Kode. Vi bruker de på Lastebæreren vår, og på mange Scanne lapper på godset. (Bring) Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 Det de fleste forbinder med "strekkode" er vel strengt tatt de "linære" kodene, og da spesielt det som ofte er å se i butikkene; EAN. PDF er en av mange "Matrix" koder (nei, ikke filmen), mens Geir sitt eksempel er en "Lorem ipsum" ("Matrix") kode. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 12. desember 2009 Skrevet 12. desember 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Barcode#Example_images Siter
Fredrik Rise Skrevet 13. desember 2009 Skrevet 13. desember 2009 Huff og huff disse PDF'ene er noe dritt, umulig å lese med scannerene vi hadde da jeg jobba i datidens Nor-Cargo i 2006 Siter
Geir Teigo Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Skrevet 14. desember 2009 Noen som har prøvd å scanne den jeg la ut? Her er en med midre grid som inneholder akkurat samme informasjon. Jeg har adda denne i signaturen min på jobbmailen. Siter
per berge Skrevet 14. desember 2009 Skrevet 14. desember 2009 Jamen da har jeg jo visitkortet ditt på mobilen min Geir Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.