Skrevet 11. desember 2009 15 år Hey!! Plutselig skjønte jeg hva den strekkodeleseren på mobilen skulle brukes til. De skulle kallet disse kodene for noe annet enn strekkoder.Er jo ikke så mange streker her egentlig.
Skrevet 11. desember 2009 15 år Joda.. Her er det mange streker.. Sett fra siden, på skrå og ovenfra. Nok å velge i her! :whistle:
Skrevet 12. desember 2009 15 år Det der er ikke en vanlig strekkode men en PDF Strek Kode. Vi bruker de på Lastebæreren vår, og på mange Scanne lapper på godset. (Bring)
Skrevet 12. desember 2009 15 år Det de fleste forbinder med "strekkode" er vel strengt tatt de "linære" kodene, og da spesielt det som ofte er å se i butikkene; EAN. PDF er en av mange "Matrix" koder (nei, ikke filmen), mens Geir sitt eksempel er en "Lorem ipsum" ("Matrix") kode.
Skrevet 13. desember 2009 15 år Huff og huff disse PDF'ene er noe dritt, umulig å lese med scannerene vi hadde da jeg jobba i datidens Nor-Cargo i 2006
Skrevet 14. desember 2009 15 år Forfatter Noen som har prøvd å scanne den jeg la ut? Her er en med midre grid som inneholder akkurat samme informasjon. Jeg har adda denne i signaturen min på jobbmailen.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.