Gå til innhold

Ser her...SV ønsker møte med Obama...

Anbefalte innlegg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet
web link Her er gutta som har prata dritt om Usa i en mans alder, bra de ikke er pr kåte....hva med og ta en svinesund tur istedet....men engang hykler alltid hykler...skikkelig parti dere har stemt på? Står på krava disse? her er det ikke viktig og være i posison..neida.......kunne ikke dy meg...denne går til alle dere med lilla skjerf og stua stappa med furumøbler, og melkeartonger i stabler , klare for resirkulasjon....tror dere...:-) he he..litt hummoristisk da...men hva tror dere er det slik SV er? fake som f...?
Gjest Jon Ola Gisnås
Skrevet

Du vet ordet "fjortis" representerer en tilstand, spessielt på jenter i alder rundt 14 år (veslevoksne, fnisete, bedrevitende). Ikke så rent lite følelsesmessig ustabile heller :)

Og det virker som de fleste av politikere og adm.dirrer i store selskaper lider av "nyforelska fjortis" syndrom i disse dager. Da glemmer man lett sine såkalte prinsipper. Spør du meg er dette "obamarama" greiene nå bare flaut å bevitne fra sidelinjen.

'Nough said: Han tok rundt meg!

Skrevet

Kort uti talen hans la jeg fort merke til att enkelte surna mer og mer. De som hadde forventa en "knela" fredsdue i Obamas skikkelse som beklaget krigene i Irak og Afganistan og andre inngripen fra USA og deres alierte ble fort satt på rævva.

Den talen bør folk ta innover seg. Att verden ikke utelukkende kan "dialogisere" frem fred men att siviliserte land og folk må ta ansvar når despoter og regimer setter alles sikkerhet og frihet på prøve. Konsekvenser var ordet han brukte flittig og det med god grunn og gjenomtenkte argumentering/eksempler.

Trynet på både Jagland, Brundtland og særlig Audun (k)lysebakken ble lengre og lengre for hvert minutt som talen fortsatte.

Godt jobba "Obiss" ;)

Gjest Jon Ola Gisnås
Skrevet

Nå må du ikke bli helt Wachowski brothers (The Matrix) da :)

Talen var veldig bra, og Torbjørn "klossmajor" Jagland fortalte en hel verdern at "erter" (pies) er en bra ting. Jaja, det er en del ting som enda ikke er nevnt som jeg er mye mer bekymret for, på kort sikt, enn klima.. take it away..

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...