Sindre Hebnes Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Jeg så at det var en AN-124 (tror det var det..) på Sola idag! Noen som har peiling når den kom/drar? Og hva den gjør her? Siter
Thomas Olafsen Skrevet 3. juni 2002 Skrevet 3. juni 2002 Heisann.. Jepp. Jeg så den.. Heftig fly. Les mere her.. Mvh, Thomas Olafsen. Siter
Braathen Carl Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 Den tok av ca kl 21:30. Sto å så på da den tok av. Skikkelig svært føy det der! Finnes det et større fly av denne typen? Det var et imponerende syn å se dette flyet ta av. Når det løftet nesen, var det så bare støvskyen sto til værs på RW18. (Oppdaget rett før takeoff at kamereaet mitt ikke lå i bilen *sukker*) Siter
Stig Enoksen Skrevet 4. juni 2002 Skrevet 4. juni 2002 quote: Opprinnelig postet av Braathen Carl: Den tok av ca kl 21:30. Sto å så på da den tok av. Skikkelig svært føy det der! Finnes det et større fly av denne typen? Det var et imponerende syn å se dette flyet ta av. Når det løftet nesen, var det så bare støvskyen sto til værs på RW18. (Oppdaget rett før takeoff at kamereaet mitt ikke lå i bilen *sukker*) Joda, det finnes et større fly enn dette, og det er Antonov AN-225 og den skal være verdens største fly etter det jeg har hørt. AN-225 Bilder [ 04-06-2002, 10:42: Endret av: Stig Enoksen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.