Tom Knudsen Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Utrolig men sant he he http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=596383 Siter
Kenneth Rønning Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Det var utrolig og godt gjort, men vil ikke si han er dum, han hadde nok ikke planlagt og putte den i munnen Siter
Andreas Stangenes Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Det høres jo helt ufattelig ut! Tenkt å komme inn å finne sønnen sin død på den måten... Siter
Tor Christian Stamnes Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Det var utrolig og godt gjort, men vil ikke si han er dum, han hadde nok ikke planlagt og putte den i munnen Eller det var kanskje nettopp det han gjorde? Kanskje han ville ta sitt liv på en spesiell måte. Siter
Thomas Hjelset Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 "Kjemikere vet å utnytte faget" som Hamre sier i første filmen om Varg Veum Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Skrevet 9. desember 2009 Dette gir no pop rocks en helt ny betydning (knegg knegg) http://en.wikipedia.org/wiki/Pop_Rocks Siter
Kenneth Rønning Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Eller det var kanskje nettopp det han gjorde? Kanskje han ville ta sitt liv på en spesiell måte. Heh, jaja, merkelig måte og gjøre det slutt på da. :crazy: Siter
per berge Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Nitroglyserin som har blitt blanda inn i tyggisen tenker jeg. Om det blir utsatt for bare en liten dråpe vann er den utrolig eksplosiv. Tru meg jeg veit, men ikke spør hvorfor jeg veit :grin: Nei dette var en tragisk sak, for dette kan like gjerne vært en ubetenksom spøk fra medstudenter. Husker jo hvor mye vilt vi fant på i hin hårde tider, selv om vi nok ikke blanda sprengstoff i godteriposen til folk. Derimot å lade opp en kondensatorer og koble opp skjult på innsida av garderobeskapet var like morsomt hver gang Siter
Tom Knudsen Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Skrevet 9. desember 2009 Når man hinter til noe vil man egentlig fortelle om det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.