Skrevet 9. desember 2009 15 år Nordicbet kan man jo alltid oddse litt Her er det du kan sette penger på: * Russisk rakett: 1.20 * Nordlys: 5.00 * Meteor: 8.00 * Svensk rakett: 10.00 * Norsk rakett: 10.00 * Rakett fra en annen nasjon: 25.00 * Julenissen: 100.00
Skrevet 9. desember 2009 15 år Martin: tja, det høres vel logisk ut. Vel, det var UFO-spenningen for denne gang Tom: haha, det skulle vært høyere odds på nissen.
Skrevet 9. desember 2009 15 år Tom: er nok fordi Obama kommer i morgen, enten skulle de bare tøffe seg eller så skulle de teste at rakettene virker til Obama kommer i morgen :grin:
Skrevet 9. desember 2009 15 år Jeg synes ikke det virker logisk å forklare måten den mørke flekken utvider seg på slik. Flekken utvider seg symmetrisk over alt. Flekken utvider seg også mye raskere enn spiralen trekker utover, hvis du skjønne hva jeg mener. Og hvordan kan den store, blå stripen forklares? Jeg har sett mislykkede raketter spinne flere ganger, på video, og jeg har aldri sett noen spinne så symmetrisk. For meg ser det ut som rakettens normale spinn langs lengdeaksen gradvis har forskjøvet seg så raketten skrur mer og mer til den til slutt ligger nesten på tvers av fartsretningen. Dermed blir eksosen en konisk spiralsky.
Skrevet 9. desember 2009 15 år var vitne til dette jeg å i morges rundt 07.55 eller noe slikt, ble sittende å se på dette å gni meg i øynene(nettopp stått opp) å lurte rett å slett på om jeg var blitt steine gal^^ fortalte ikke til noen før jeg leste at det var flere som hadde sett det samme^^ ja man kan jo begynne å lure når man sitter å drikker kaffe klokken 07.55 å det begynner å snurre en spiral midt på himmeln i blå/hvite farger
Skrevet 9. desember 2009 15 år Tja, når du ser hvor mye kontroll russerne hadde over "missilet", ville jeg heller kalle det en rakett
Skrevet 9. desember 2009 15 år Erlend: ja, jeg skjønner poenget Jeg stusset bare over at spinningen var vel symmetrisk ift. vanlig. Jeg synes det virker lite sannsynlig at en rakett skal kunne spinne ukontrollert så symmetrisk. Spesielt mtp. faktorer som vind, redusert vekt ettersom drivstoffet forbrennes gjennom de 2-3 minuttene... Men vgs-fysikk er ikke på rakettforskernivå per i dag, så det er mulig jeg tar feil :grin:
Skrevet 10. desember 2009 15 år Folka på paranormal(paranoid?).no har begynt å spekulere: http://www.paranormal.no/forum/phpbb3/viewtopic.php?f=33&t=20518&st=0&sk=t&sd=a&start=0 Blir oppgitt :tired:
Skrevet 10. desember 2009 15 år Denne ble jeg oppgitt av! (fant den via linken din, Erlend) http://najs.no/2009/12/09/lhc-creates-light-phenomena-in-norway/
Skrevet 10. desember 2009 15 år Folka på paranormal(paranoid?).no har begynt å spekulere:http://www.paranormal.no/forum/phpbb3/vi...d=a&start=0 Blir oppgitt Paranormal.no er knall, "åh vi har støv på linsa vår, det er sikkert et spøkelse"
Skrevet 10. desember 2009 15 år He, hvis noe uforklari skjer så trur det er fra LHC eller ett varsel om dommedagen er nær for de som trur det som ska skje 2012 eller ufo eller noe paranormal for eksempel de "paranoide" folka på paranormal.no
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.