Tommy Bernes Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Hei igjen.. Skal ikke plage dere med for mange screenshots, men må ta de nå som alt fungerer :grin: Er ute nå og flyr oljearbeidere ut til platformene utenfor Bergen. Har fått plassert ut noen ved hjelp av FSX SDK Objectplaceren. Fungerer fint. Akkurat landet og klar for en liten pause. Kommenter gjerne! Og ha en fortsatt flott kveld! Mvh Tommy! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Fint bilde,selv om jeg ikke er så stor fan av blodrød himmel Siter
Tommy Bernes Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Skrevet 8. desember 2009 Hehe, men sannheten er vel at eg har sett sånn solnedgang her ute om vinteren, dog kan man si at denne teskturen stemmer bedre litt tidligere på dagen.. Siter
Jan Vold Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Flott screenshot! Men mangler vel grønne kantlys på helidekket og røde lys på krana. Hvilket felt ligger så nære land ? Siter
Tommy Bernes Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Skrevet 9. desember 2009 Hvilket felt ligger så nære land ? Det er nok bare det eg plasserte ut, fordi eg ikke hadde tid til noe lengre flytur, men ville nå frem innen kort tid. Men skal nok flytte de lenger vestover. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.