Tommy Bernes Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Hallo! Gikk til innkjøp av Quality Wings sin 757, er bare storfornøyd, har testflydd litt og er bare fornøyd så langt, har dog ikke begynt å lese på systemer og sette meg inn i det enda, men førsteintrykket er bra. Masse gode painter tilgjengelig også Her på vei ut fra Tromsø.. Kommenter gjerne! Og ha en fortsatt flott kveld! Mvh Tommy! Siter
Petter Tandberg Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Puhh.. Glad jeg ikke er med der, litt av en climbout! Hvordan er maskinen, har hørt at bl.a. ILS ikke funker, noen kommentarer til det? Siter
Johnny_Nikolaisen Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Begynner å bli vant til å se flotte bilder fra deg, men dette var virkelig pent! Ser ut som at det er ordentlige lys mange steder i byen? Siter
Terje Tveten Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 HOOOI! Tromsø er en pen by, men sikert at det er en 757? Siter
Tommy Bernes Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Skrevet 8. desember 2009 Takker! Hvordan er maskinen, har hørt at bl.a. ILS ikke funker, noen kommentarer til det? Har ikke satt meg inn i manualen enda, heller ikke begynt på systemer. så kan ikke si noe om det enda.. Men uteom det så er det en bra modell, den ser bra ut og lyden er bra.. fps tapet var heller ikke stort. Synes den flyr ganske bra.. Men så skal det sises at eg flyr generelt lite airliners.. Men synes den virker bra hvertfall men sikert at det er en 757 Jepp, det er en 757-200 Håper på flere kommentarer! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Flotte greier! Det var en Heeeeelvetes til climb da. :grin: Normalt er 15 grader,20 ved lav TOW. Siter
Tommy Bernes Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Skrevet 8. desember 2009 Det var en Heeeeelvetes til climb da. :grin: Just testing.. Lenge siden eg har kunne klatra så bratt med en airliner, så kunne ikke dy meg å prøve. :grin: Siter
Fredrik Bachke Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Flotte bilder fra en FLOTT by! Hvilken FS-versjon er det du kjører? Tromsø ser langt fra så bra ut hos meg... Siter
Tommy Bernes Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Skrevet 8. desember 2009 Takker, Akkurat nå var det fs9 med UTE og norway scenic og Norway mesh som formet bakken Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.