Christian Ramberg Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Bildet er tatt over bardufoss etter en skikkelig overhaling av FS.det er med REX og activesky.gjerne legg igjen en kommentar:-D Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Øyh, vi skal ikke ha noe av at folk tar virkelige bilder, for deretter å leke seg med det i photoshop for å få det til å se ut som et spillbilde. Siter
Christian Ramberg Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Skrevet 8. desember 2009 måtte ta enda et bilde da jeg fant en fin lekekamerat:-P denne gangen med litt vær.som dere ser så har jeg kommet meg ned til bodø. Siter
K J Skrevet 8. desember 2009 Skrevet 8. desember 2009 Wowzerz!! Især dit første billede imponerer mig! Men med den vanvittige PC du har, hvorfor spiller du da stadig FS9? Siter
Christian Ramberg Skrevet 9. desember 2009 Forfatter Skrevet 9. desember 2009 grunen til at jeg flyr i fs9 er jo at jeg har mer addons og ting går litt bedre i fs9. FSX går jo veldig bra men har liksom ikke helt den fs følelsen i fsx som jeg har i s9 Siter
Paulo Fernandes Skrevet 9. desember 2009 Skrevet 9. desember 2009 Helt utrolig nice bilde! Dette er sånt jeg blir inspirert av! Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 10. desember 2009 Skrevet 10. desember 2009 Pene bilder, Christian! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.