Jens-A. Wiken Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Ønsker å kjøpe MCP av type til B737. Gjerne defekt/ødelagt/slitt. Når meg på: Mobil (svarer også på sms) tlf: 47261723 Mail: jenswiken [@] hotmail [dot] com Har du annet som er defekt, KAN det være av interesse også.. paneler, instrumenter.. Siter
Jens-A. Wiken Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Skrevet 12. desember 2009 KJØPT! Dvs, MCP/Saitek multi panel. Fremdeles interessert i defekte deler. Siter
Arne Sommervold Skrevet 16. desember 2009 Skrevet 16. desember 2009 Hei Jens!Har sent deg en PM ang.muligens repp av MCP. Siter
Jens-A. Wiken Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Skrevet 26. desember 2009 Hei. Jeg har desverre ikke noe mld fra deg i innboksen.. hmm.. noe feil med forumets funksjoner? Du kan nå meg på jenswiken{alfakrøll}hotmail{dot}com eller mobil 47261723 (svarer på sms også) Siter
Arne Sommervold Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 Hei tenkte å spørre deg om repp.av MCP men no har jeg lånt den bort.Vi kan snakkes utpå neste år ang.repp/salg. Siter
Jens-A. Wiken Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Skrevet 27. desember 2009 Jeg har ikke noe peiling på slikt selv, egentlig. Jeg ville absoludt skiftet enkle deler som knapp, bryter og vrider selv.. Har andre til å hjelpe meg om jeg skal kjøpe deffekte moduler. Siter
Arne Sommervold Skrevet 27. desember 2009 Skrevet 27. desember 2009 OK Jens Da veit vi det,kommer tilbake senere om evt.salg Siter
Christian Andrè Todal Skrevet 29. desember 2009 Skrevet 29. desember 2009 Hei Har en MCP som jeg skal selge. MCP pro. Den er brukt på max 20 flights og ser helt strøken ut. Siter
Olav-Moldestad Skrevet 30. desember 2009 Skrevet 30. desember 2009 Jeg har også en mcp pro koster rundt 4000 + i flightshoppen selger den nesten ubrukt til 3800 kr Siter
Jens-A. Wiken Skrevet 1. januar 2010 Forfatter Skrevet 1. januar 2010 Jeg har (desverre) kjøpt meg en billig Saitek MCP for nå. Får holde meg til den en stund grunnet penger.. dere vet Var ikke helt fornøyd med saitek-en da.. Har kommet nye drivere som fungerer bedre, men de har glemt å fixe visse ting... så håper de ordner opp i dette i veldig nær fremtid! Siter
Magne Strand Skrevet 4. januar 2010 Skrevet 4. januar 2010 Jeg har Saitek Mcp panelet og jeg angrer på at jeg ikke kjøpte Goflight eller andre fullsize MCP pro panel. Er jo bedre når en skal bygge simulator å ha fullsize effekter... Siter
Jens-A. Wiken Skrevet 4. januar 2010 Forfatter Skrevet 4. januar 2010 Angrer litt jeg også, men samtidig så var det bra for økonomien å velge noe billigere i denne omgang. Har brukt en del penger på bygging til nå, så... Har du fått tak i drivere som gir bedre funksjon på ISA og Heading??? Tidligere var det problemer med at det tok lang tid når en skulle vri Altitude opp i viss høyde, men de glemte av samme problemet på ISA og Heading i de driverene jeg bruker (lastet ned fra saitek usa). Siter
Magne Strand Skrevet 6. januar 2010 Skrevet 6. januar 2010 Har ikke dl'et de enda. Vurderer kick : Gofight mcp pro og bli ferdig med det... Svir litt mer i kassa, menmen.. Siter
Jens-A. Wiken Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Skrevet 7. januar 2010 Jeg venter litt med den... men pro-en kommer med tiden, den kommer.. Siter
Magne Strand Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Ser den er utsolgt nå, lurer på hvorfor Siter
Christian Andrè Todal Skrevet 7. januar 2010 Skrevet 7. januar 2010 Jeg skal selge min. Brukt den på kanskje 20 flighter. Ser helt strøken ut. Det er forresten GoFlight sin MCP Pro. Ta kontakt hvis det er interessant. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.