Kenneth Rønning Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Har oppdaget et svært irriterende problem her, og det er at mamma hadde et problem med at Spotify ikke ville koble til, greit nok tenkte jeg, og skjønnte rimelig fort hva som hadde skjedd; Jeg startet åpnet Norton 360, og gikk på brannmur, endret programregler for spotify, greit nok, spotify fungerte Men så skal jeg starte opp Firefox og alle historie, passord, brukernavn og bokmerker er borte :mad: Så nå har hun mistet all historie, passord, brukernavn og favoritter :crazy: Jeg la til noen favoritter, endret programregler for Messenger, og dermed var alle favoritter, passord, brukernavn og historikk borte igjen :confused: Noen som vet hvordan jeg kan få de tilbake?(Må ha de igjen) Og til sist hva i all verden har spotify med firefox favoritter, passord, brukernavn, og historie og gjøre? Siter
Kai Dreyer Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 For det første, kvitt deg med Norton! For det andre, skaff deg Apple Det kan være at Norton sletter registret på pcn, slik at du må starte all historikk på nytt, Norton er forøvrig noe av det største tullet man kan kjøpe om man kan mer enn å sitte på internett med pcn. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Skrevet 6. desember 2009 Ikke jeg shø, men far som kjøpte norton Om jeg hadde hadd råd til en Mac så Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Norton regner "Tracking cookie" som en trussel og sletter dem etter virus søk. Kjører dere automatiske søk eller manuelle? Kan kanskje ha noe med det å gjøre ettersom den tydeligvis har slettet noe uten godkjenning. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 For det første' date=' kvitt deg med Norton![/quote']Enig, AVG er bedre. Omså gratisversjonen. Det eneste den mangler kontra betalversjonen, er brannmur (dette har Windows innebygget) og noe annet tull. Hørt mye bra om Nod32 også. For det andre' date=' skaff deg Apple [/quote']Kommer an på bruksområdet Siter
Christian Paulsen Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Har hørt om liknende episoder, der en eller annen Norton- extension ikke trives med Firefox, men tør ikke si akkurat hva som har skjedd her, eller hva som er beste løsning. Men noe som er enkelt, og som med litt flaks kanskje kan gi deg tingene tilbake kan være systemgjenoppretting. Gjenopprett systemet til et tidspunkt før ting forsvant. (Start- alle programmer - Tilbehør - systemverktøy - systemgjenoppretting) Dersom du får tilbake favoritter ol da så kan du lage backup av favoritter inne fra fil-menyen i FF. Vet ikke hva som er enklest for passord, med vet det finnes en "lagre passord" extention som lar deg eksportere dette, så det er en mulighet. Uansett, du må sikre deg det du ikke vil miste før du igjen prøver lykken med brannmurinstillinger for Spotify, dersom ting dukker opp igjen etter gjenoppretting. Ville vel først også kjørt programupdate av Norton, og eventuelt også disablet Norton extentions i Firefox (hvis det er noen), dersom problemet gjentar seg. Hvis Norton har fjernet noe ligger det kanskje i en karantene mappe, men jeg vet ikke om det er det som skjer, eller om du blir hindret tilgang, eller noe sånt. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.