Kai Dreyer Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Hei alle vatsim piloter. I morgen fra klokken 19 til 20:30 vil Jakob Brønstad ha sin siste APP trening(forhåpentligvis) på Flesland Radar. Det vil si at vi trenger DEG til å stille opp med traffikk slik at jeg kan godkjenne han sånn at han blir sendt til utsjekken. Det er jo bra med flere ATC i landet, så her har DU mulighet til å fly til en fin flyplass som blir bemannet. Siter
Jakob Arne Brønstad Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Kai da..... Jakob e vell d rætte navnet ;P Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Får prøve å få tatt en tur til Bergen i morgen da Siter
Erik Karlsen Skrevet 6. desember 2009 Skrevet 6. desember 2009 Jeg kan finne meg et twr et ellar annet sted Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Er det ikke viktigere med trafikk fremfor tower? Som app skal du jo også kunne ha kontroll både på bakken og lufta Siter
Kai Dreyer Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Skrevet 7. desember 2009 Du har et godt poeng Anders. Han hadde ikke noe tårn på i kveld. Studenten er nå sendt over til checkout, så vi får håpe dere bidrar med trafikk slik at han består. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.