Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær messig, så er det jo kjekt med litt sol opp i all denne mørketiden...men vind går jo kjempebra, 12 kts N-NE gusting to 18 og en liten dæsj turbulens, det skulle vel gi de fleste klamme hender og litt hår på brystet

Herlig! :D

Skrevet

Da er det vel opplest og vedtatt at det blir Karibiske tilstander på FLG serveren i kveld :)

Da er det oppmøte på Princess Juliana (TNCM) kl. 20:00 med St

Barthelemy (TFFJ) som neste stopp etterfulgt av Saba (SABA/TNCS).

Og så kan vi jo reversjere turen fra SABA -> TFFJ -> TNCM eventuellt kjøre noen runder med landinger og take-off's på de forskjellige flyplassene?

Så noen screenshot's med en lokal twin otter for å friste og forhåpentligvis overtale de som har lagt andre planer for Søndagskvelden, og alle er velkommen, både nye og gamle MP'ere, bare husk og ta rett verktøy med, det er relativt korte striper det opereres til/fra, spesielt Saba :)

[size:8pt]St Barthelemy[/size]

Carrib_MP_test_00132.jpg

Carrib_MP_test_00133.jpg

Carrib_MP_test_00135.jpg

[size:8pt]Saba[/size]

Carrib_MP_test_00127.jpg

[size:8pt]Saba[/size]

Carrib_MP_test_00128.jpg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Juliana: Wind 061¤ at 14 kts gust to 22 kts, light clouds, temp 59¤F dewpoint 41¤F Altimeter 29.92 kl er lokal tid oslo 11:47 nå, og der nede nå 05:47, så da har dere en laaaang dag der nede...ps. sola står opp snart....:-)

Skrevet

Thank you Sir!

Ehh, RE: sola står snart opp

Er det ett hint om tjuvstart eller? :grin:

Kanskje lurt å dra og tjuvtrene litt før alle de andre kommer, pluss at man får jobbet litt med brunfargen også, kanskje man rekker en pinãdamæ cola på stranden itillegg :cool:

Skrevet

Etter en liten testrunde for noen minutter siden kan eg rapportere om at vergudene har fulgt opp alle råd og gitt oss vind og turbulens som det holder :D Solen er på vei opp i dette øyeblikk! :D Ser frem til i kveld! :D

TFFJMP.jpg

:D

Skrevet

Hehe, ja, landingen ble med Bump og litt til ja :grin: Vi får skyle på litt synkende luftstrømmer langs bakken der! :grin:

Men synd det stoppa opp da, kan jo konkludere med at bremselengden til saratogaen, bør jo vere fin på SABA. :D

Skrevet

Ja, da kommer bildene fra Søndagens tur, fikk ikke tatt noen bilder fra før serveren ble vrang, og jeg glemte selvfølgelig å ta bilder da vi var på Saba.

[size:8pt]St.Barth[/size]

Carrib_MP_00137.jpg

[size:8pt]St.Barth, noen som har glemt å stille rett pressure alt?[/size]

Carrib_MP_00138.jpg

[size:8pt]Dramatikk ble det også tid til, etter T.O fra St.Barth, kuttet den ene motoren hos meg, så jeg gikk fra og fly Twin Otter til bare Otter på null komma nix[/size] :o [size:8pt]Bildet er tatt etter landing på Princess Juliana[/size]

Carrib_MP_00139.jpg

Carrib_MP_00140.jpg

[size:8pt]Jan Arild den luringen, ja han landet like ved strandbaren og var godt igang og rimelig animert når vi endelig hadde klart å karre oss dit ned...for en drink hadde vi alle fortjent etter server krasj, motorkutt, mye turbulens og hårreisende approacher[/size] :grin:

Carrib_MP_00142.jpg

[size:8pt]Nok en gang, noen hadde glemt å justere altimeteret[/size] ;)

Carrib_MP_00143.jpg

Skrevet

Her er mine bilder fra søndagens mulitiplayer-treff.

Parkert på Saba mens Pasi kommer short final

Saba.jpg

Her er begge nede og nyter

Saba1-Copy.jpg

Saba i all sin prakt, ikke akkurat en plass hvor du vil sette ned en jumbo.

Saba3.jpg

Short final at St. Barth på Pasi, og en go around.

Saba4.jpg

Line up at taxiway St. Barth for departure Saba, dette var like før serveren takket for seg.

Saba2.jpg

Very short final St. Maarten

Saba5.jpg

Her er St. Maarten, en utrolig vakker plass som Fly Tampa har laget og som er meget FPS-vennlig.

Saba6.jpg

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Kjepe tur ser det ut som.

et lite tips, det er veldig skjelden dere blir kastet ut av serveren, det er som oftes linja som dropper i modemet lokalt, jeg ser at det er enkelte som sliter hver gang, og andre blir aldri påvirket. det er også viktig og si at om dere tester programmvare som betatestere, eller har andre simconect relaterte programmer som gir ALLE problemer, så deaktiviser disse når du flyr på MP. Ta også og se etter at alle porter er åpne, og at du har fri flyt på simconect portene, gjennom tredjeparts sikkerhets løsninger av ymse slag. Er alt håpløst og du ikke får til dette uansett, så send meg en pm, da kan jeg prøve på noen port forwarding rules, som kansje kan hjelpe deg om alt annet er prøvd.....lykke til...

Skrevet

Jadda, det var morro :)

Litt problemer er ikke noe problem, det er vel slik det skal være :grin:

Men nå ble vi jo alle sparket ut av serveren på ett punkt, vet ikke hva som skjedde eller hva du gjorde for å fixe det, men etter en relativt kort pause så var vi igang igjen og det var vel bare Fred som hadde vedvarende problemer, men det hadde han før "the unspeakable incident" også.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...