Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

F16_Pack_00116.jpg

Som vanlig, skjer alt på kort varsel, slik er det i RNoAF, som forøvrig deler motto med speiderene "alltid berett" så det er ikke noe problem :D

Kl. 17:00 tar ihvertfall 2 stk F16D (iris) av fra ENZV, så hvis det er noen som har lyst å hive seg med på, nok en fullstendig uhøytidelig tur med lek og morro, så er det bare å hive seg med :)

Vi vil fly CAP modellen, og paint finner du [color:#FF0000]her[/color]

Hvor lenge vi blir å holde på er vel avhengig av når det blir mørkt tenker jeg :)

Skrevet

Turen ble kansellert pga uforutsette...eee...eh, problemer? :D

Men det åpner jo muligheten for en tur i fullt dagslys da vi har fått beskjed fra HQ at imorgen, Lørdag formiddag, ser METAR ut til å gi oss en ny sjanse.

Tidspunkt er ikke bestemt, så det er bare å komme med forslag, foreløpig klokkeslett: 14:00 med mindre alle kadettene har havnet på fylla :D

Skrevet

Da følger bilder fra dagens tokt

Her, mens jeg patruljerte alene og hadde eneansvar for luftrommet over Norge, siden jeg var alene, så måtte jeg høyere opp for å få bedre oversikt...ansvar tynger...var på 52.000 ft, i nærheten av Lista (Stavanger i bakgrunnen)

MP_F16_01.jpg

Så var det inn for landing på ENGM, vi landet samtidig, men det tror jeg ikke førerflyet var klar over he he, for på rollout så uforvarent svingte'n over i min kjørerettning da'n skulle taxe av rwy he he hehe he

MP_F16_02.jpg

Etter reparasjon, henholdsvis på Rygge og Sola, så var maskinene klare for dyst igjen. Dette er gruppebilde tatt på Lista like etter en hasardiøs ferd fra Sola, og like før den ene deltakeren bestemte seg for å parkere i hangaren :D

MP_F16_03.jpg

Da takker jeg for turen, dette var morro og det var synd det ble mørkt så tidlig, men det går jo sikkert å gjenta øvelsen :)

Skrevet

Legg merke til contrails...såkalt "G-Sving" :smile: Hadde en smell jeg og, så får vel venne meg til å rulle ut til full stopp før jeg taxer noen vei :whistle:

PS: Hadde arbeidsuke på Lista mens det ennå var militær action der. Jeg og en kamerat klatret opp til et gammelt tårn som sitter på nettopp den hangaren. DA var generalene ikke noe særlig blide :grin:

Skrevet

:D

Det er effekter jeg har lagt til Iris'n, uheldigvis funket det ikke så bra i MP, for de stod på hos Helge kontinuerlig....får ta å fjerne de til neste gang :)

Heh, ja ja, du visste vel ikke at jeg landet samtidig med deg :whistle:

Skrevet

Det er vapor effekten fra KTB's F-18. Funker greit ellers men tydeligvis ikke på MP.

Akkurat nå husker jeg ikke hvor jeg fant det, enten var det på Iris sitt forum, ellers så var det på SimHQ forumet...tror det var det siste. Du kan jo forsøke å google det?

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...