John-Steinar Berntsen Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Hei. Jeg er ny i multiplayer systemt innenfor FSX. Har spilt noen kvelder nå på vanlig multiplayer. Så kom jeg over vatsim. Som virker tusen ganger bedre siden det er flere folk som flyr. Så er spørsmålet. ka trenger jeg får å begynne av programvarer. Siter
Frank Eid Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Såvidt jeg vet kun FSInn, men du kan jo lese mer HER Siter
Kenneth Rønning Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Tror også squawkBox kan benyttes i FSX nå, selv om jeg ikke er sikker, uansett så er det 10 ganger bedre en FSInn Her finner du der: http://squawkbox.ca/downloads/ Siter
Daniel Klepp Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Squawkbox er enkelt og greit. Du trenger også som regel et addon-scenery for flyplassene du skal fly til/fra, for å få det realistisk med tanke på gate, taxiways osv... I tillegg kan det være greit å sette seg inn i flightplanning. Hva som må være med i en rute osv.. Pilot Resource Center har mye god info. Anbefaler også å prøve å lære seg et fly med FMC, slik at du kan fly SID og STAR og rutene som de ordentlige gutta flyr Men dette er bare anbefalinger, ikke meningen å skremme vekk noen. Begynn i det små Fyr løst med eventuelle spørsmål Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.