Skrevet 3. desember 2009 15 år Det tenkte jeg på også i går kveld. Men i dette tilfelle de hadde vel ikke lange tida til fueldrop ser det ut som. Hva grensene er for fuel mengde ved landing vet jeg ikke men en såpass lang flight tilsier jo en viss % i tankene.
Skrevet 3. desember 2009 15 år Ikke noe Fueldump her nei, da må du ut på vingen og pumpe manuelt, om du har med deg pumpe..... og tørr gå ut...blåser noe veldig er jeg redd.
Skrevet 3. desember 2009 15 år Uhm, var litt usikker på hvorfor det stod at de dumpet fuel i artikkelen. Men når jeg ser på de igjen nå, så står det jo ikke noe om det. haha Må ha blandet med noen andre artikler jeg streifa innom også.
Skrevet 3. desember 2009 15 år Ikke vær så pysete da Geir, om det blåser litt så tåler du det for noen minutt :grin:
Skrevet 3. desember 2009 15 år De tok runden og fløy en vanlig ILS approach (dog med litt høyere approach speed p.g.a vekt), ikke så veldig dramatisk. Bortsett fra passasjerene som så flammer ut av motoren da
Skrevet 3. desember 2009 15 år Tøft at det står på værnes når jeg kommer dit på fredag da :grin: Noen som vet Reg nr. på dette flyet?
Skrevet 4. desember 2009 15 år Uhm, var litt usikker på hvorfor det stod at de dumpet fuel i artikkelen. Men når jeg ser på de igjen nå, så står det jo ikke noe om det. hahaMå ha blandet med noen andre artikler jeg streifa innom også. Jo visst står det. Les avsnittet Gråt og ble redde i adressa. Vel å merke er det noen av passasjrene som har fortalt det. Høres ut som det er noen som vil kryddre historien med litt mer dramatikk. Eller for å si som Øystein Sunde: Her kommer løssalget først og sannheten sist. Smi mens liket er varmt.
Skrevet 5. desember 2009 15 år Reg på flyet er EC-III Mer info: www.trondheimlufthavn.net Vi vil komme med ny artikkel senere vedrørende Air Europas avreise etter at den har fått ny motor.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.