Håkon Fossen Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Skrev om det på flyinfo.blogg.no Siter
Per Oskar Matsen Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Dumper de drivstoff over havet eller er det andre spesielle plasser? Siter
per berge Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Det tenkte jeg på også i går kveld. Men i dette tilfelle de hadde vel ikke lange tida til fueldrop ser det ut som. Hva grensene er for fuel mengde ved landing vet jeg ikke men en såpass lang flight tilsier jo en viss % i tankene. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 En 737 har vel ikke dumpsystem en gang så det er nok litt vanskelig Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Ikke noe Fueldump her nei, da må du ut på vingen og pumpe manuelt, om du har med deg pumpe..... og tørr gå ut...blåser noe veldig er jeg redd. Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Sender ny motor med lastebil fra Mallorca. Aftenposten Siter
Per Oskar Matsen Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Uhm, var litt usikker på hvorfor det stod at de dumpet fuel i artikkelen. Men når jeg ser på de igjen nå, så står det jo ikke noe om det. haha Må ha blandet med noen andre artikler jeg streifa innom også. Siter
per berge Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Ikke vær så pysete da Geir, om det blåser litt så tåler du det for noen minutt :grin: Siter
Daniel Klepp Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 De tok runden og fløy en vanlig ILS approach (dog med litt høyere approach speed p.g.a vekt), ikke så veldig dramatisk. Bortsett fra passasjerene som så flammer ut av motoren da Siter
Kenneth Rønning Skrevet 3. desember 2009 Skrevet 3. desember 2009 Tøft at det står på værnes når jeg kommer dit på fredag da :grin: Noen som vet Reg nr. på dette flyet? Siter
Kåre Forland Skrevet 4. desember 2009 Skrevet 4. desember 2009 Uhm, var litt usikker på hvorfor det stod at de dumpet fuel i artikkelen. Men når jeg ser på de igjen nå, så står det jo ikke noe om det. hahaMå ha blandet med noen andre artikler jeg streifa innom også. Jo visst står det. Les avsnittet Gråt og ble redde i adressa. Vel å merke er det noen av passasjrene som har fortalt det. Høres ut som det er noen som vil kryddre historien med litt mer dramatikk. Eller for å si som Øystein Sunde: Her kommer løssalget først og sannheten sist. Smi mens liket er varmt. Siter
Jonas Renhult Skaug Skrevet 5. desember 2009 Skrevet 5. desember 2009 Reg på flyet er EC-III Mer info: www.trondheimlufthavn.net Vi vil komme med ny artikkel senere vedrørende Air Europas avreise etter at den har fått ny motor. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.