andreas nærbø Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Hei ! Jeg bestemte meg for og fly norge rundt.Har kommet meg til Bodø der jeg sto i natt.Flyr fra Sola . Turen flyves på en server som heter swedlanda/213.113.51.165 . Flyr PMDG 737-700. Flyruten blir ENZV-ENBR-ENAL-ENVA-ENBO-ENTC-ENKR-ENGM-ENCN-ENZV.Her er bilder fra flyturen så langt. Bildene er ikke redigert. Blir en nødlanding på ENBR siden bakhjula ville ikke skikkelig ut Hadebra Flesland . Ble dessverre ingen bilder på Værnes pga jeg glømte meg ut Alt fra denne gang. Skal videre opp i dag. Viss noen vil henge seg med er de velkomne med Andreas Siter
Sandro Stanojevic Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 En flott tur og flotte bilder Hvordan får du det som viser hvor langt du skal kjøre inn til gaten på Sola? Jeg har Norway Airports. Siter
andreas nærbø Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Skrevet 1. desember 2009 Husker ikke det desverre Siter
Helge Sakkestad Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Fine bilder, men AA etterlyses Sandro, man må vel ha scenery slideren på very dense eller mer om jeg ikke husker feil. Siter
Mads Hjemmen Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Greit motiv, men du må slå på Anti-Allasing :grin: også savner jeg bilder fra VC Siter
andreas nærbø Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Skrevet 1. desember 2009 Ja, skal huske det men jeg flyr ikke i Virtual Cocpit. Siter
Mathias Næss Skrevet 1. desember 2009 Skrevet 1. desember 2009 Flotte bilder! Litt OT: Dere som sier at man må slå på antialiasing, har dere tenkt over at det ikke er alle maskiner som takler det? Siter
andreas nærbø Skrevet 2. desember 2009 Forfatter Skrevet 2. desember 2009 Hei,da ble det ingen bilder fra ENBO-ENTC som jegfløy.Men fra ENTC-ENKR ble det en del. Her snør det også Det var alt for denne gang.older på med ENKR-ENGM nå ligge på FL380 Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 2. desember 2009 Skrevet 2. desember 2009 Fine bilder, men jeg kan se at du har FPS locked på 25 og den ligger på ca. 24,8 på alle bilder. Det vil si at maskinen er stabil nok til å kjøre på med AA. Gjør det, Andreas Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.