Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

hehe, husker denne ja :)

Skrevet

Se der ja :)

Må heller ikke glemme "Blue Max" :)

[video:youtube]hv53rnaYAB8

Var vell den første "flysimmen" jeg var borti.

Glemmer ikke "Daves Midnight Magic" heller :)

[video:youtube]yHnzH9zUb8U

Skrevet
Var vell den første "flysimmen" jeg var borti.

jupp, det spillet og Ace

Og dette et par hundre timer

[video:youtube]GMl5W4NN1N8

Skrevet

Paperboy :D Husker jeg hadde en kompis som hadde det på Playstation, noen av det råeste vi spilte den tiden det kom ut ;) Jeg har det på xbox'en min nå, finnes under arcade spill, var vel gratis tror jeg også :)

Ellers, noen som husker ett Top gun lignende spill til Super Nintendo? Man kunne spille to stykker i samme fly, ene hadde våpnene og andre var pilot, fløy F18 Hornet fra hangarskip. Anyone?

Skrevet

Eirik, det var jeg som hadde det flyspillet, Turn And Burn: No Fly Zone! :D Skulle gitt MYE for å få spille det igjen i dag!

Skrevet

Even, du kan ikke spille gamle klassikere på emulator, det skulle ikke vært lov! ;)

Jeg har bestemt meg for å få tak i en Super Nintendo og noen spill fra USA nå, jeg ble såpass fristet!

Noen som spilte Super Double Dragon her? :)

[video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=27Ukz-L-MXU

Skrevet
  • Forfatter

hehe, mye bra spill her, ja ;)

Men det er ett som jeg ikke husker navnet på igjen som jeg også har mye timer bak, du spiller en eller annet insekt som driver med å samler inn klingende mynt under jorda hvor han også driver å grave seg fram og dytte steiner osv...

Noen som kan hjelpe??

Skrevet

Nå som dere har startet, så må jeg bare linke til mesteren av gamle spill.

[video:youtube]LkNvQYiM6bw

Mye bra fra han når han anmelder gamle spill. Anbefales.

Skrevet

Er det Boulder Dash du tenker på Truls Petter ?

AVGN er jo kongen av gamle konsoller :)

Har en artig review av Colecovision :D

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …